„Medijske industrije“ Aleksandar Luj Todorović – studija o moći i uticaju medija
Knjiga „Medijske industrije“ Aleksandra Luja Todorovića predstavlja jedno od značajnijih istraživanja o ulozi i uticaju medija u savremenom društvu.
Mediji kao središte savremenog društva
Knjiga „Medijske industrije“ Aleksandra Luja Todorovića predstavlja jedno od značajnijih istraživanja o ulozi i uticaju medija u savremenom društvu. Autor analitički prikazuje kako su mediji, od sporadičnih i tehnički ograničenih sredstava komunikacije, izrasli u moćnu industriju koja oblikuje kulturne obrasce, političke procese i ekonomske tokove. Time postaju ne samo posrednici u prenošenju informacija, već i ključni akteri u stvaranju novih predstava o svetu.
Između informisanja i stvaranja značenja
Posebna vrednost ove knjige ogleda se u tome što Todorović medije ne posmatra jednostrano. On ukazuje na njihovu dvostruku funkciju – informisanje i oblikovanje javnog mnjenja. U tome se krije njihova moć, ali i odgovornost. Medijske industrije ne utiču samo na način na koji doživljavamo aktuelne događaje, već i na to kako razumemo sopstvenu stvarnost, sopstveni identitet i društvo u celini.
Knjiga „Medijske industrije“ može se svrstati u žanr stručne i teorijske literature, ali njen značaj nadilazi akademske okvire. Ona će biti zanimljiva: istraživačima i studentima komunikologije i medija, čitaocima zainteresovanim za savremene društvene teorije, onima koji prate kulturološke i političke promene pod uticajem medija, kao i svima koji žele da bolje razumeju mehanizme oblikovanja javnog mnjenja.
Aleksandar Luj Todorović je autor više publikacija koje se bave teorijom komunikacije, kulturnim studijama i društvenim transformacijama u savremenom dobu. Njegova ranija dela, , takođe su posvećena istraživanju odnosa medija, društva i kulture, čime se potvrđuje kontinuitet njegovog naučnog i teorijskog rada. Najvažnije od njih „Diskurs novih tehnologija“, „Interaktivna televizija“, „Umetnost i tehnologije komunikacija“ možete pronaći na našem sajtu.
Knjiga „Medijske industrije“ je namenjena svima koji žele da steknu dublje razumevanje o tome kako funkcioniše savremeni svet. Istovremeno, knjiga je dragocena jer otvara pitanja o tome na koji način mediji oblikuju naše odluke, vrednosti i predstave o budućnosti.