žirafica je tužna jer dede više nema

ŽIRAFICA JE TUŽNA JER DEDE VIŠE NEMA

Ušteda 66 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

Žirafica se igrala i sa roditeljima užival ana plaži kada je tati iznenada stigao poziv da je deda u bolnici. Kada su ga posetili, žirafica ga je čvrsto grlila, a deda joj je rekao da je jako star i bolestan. Nakon nekoliko dana tata je upalio sveću i rekao žirafici da dede više nema i da je umro. Žirafica je bila zabirnuta, pa tužna, pa zbunjena, posebno kada je videla da su mama i tata jako tužni. Tata je odlučio da joj pomogne i objasni šta se dogodilo. Objasnio joj je da deda sada živi na drugi način, u njihovim mislima i srcima, a potom je žiraficu čvrsto zagrlio, poljubio i utešio.

Osećaj tuge kod dece

Osnovni razlozi sa osećanje tuge su gubitak ili odvojensot od dragocenog predmeta ili osobe. Međutim i sama mogućnost gubitka može izazvati osećaj tuge. Bez obzira na to da li se gubitak stvarno dogodio ili dete samo misli da bi se mogao dogoditi emocionalna potreba koja se javlja iza osećaja tuge je potreba za podrškom, utehom, nadoknadom izgubljenoga i to na način na koji je moguće.

Tuga zbog gubitka bliske i voljene osobe

Vrlo često odrasli smatraju da ako dete ne pokazuje otvoreno tugovanje zbog gubitka voljene osobe, to znači da ga to nije toliko pogodilo. No deca tuguju na nešto drugačiji način od odraslih. Šta to tačno znači? Detetov jezik za izražavenje nije govor, već je on neverbalan (kroz igru i ponašanje), a to znači da deca uglavnom neće samoinicijativno govoriti o tuzi i gubitku. Osim toga, svaka veća promena, poput gubitka osobe, kod deteta budi snažan osećaj nesigurnosti i bespomoćnosti. Upravo je zato izrazito važno kako će odrasli reagovati prema detetu u ovakvoj situaciji.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.