1.871 rsd2.079 rsd
Ušteda 208 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.
NAUČITE PYTHON 3: BRZI KURS PROGRAMIRANJA
1.871 rsd2.079 rsd
Ušteda 208 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.
Ova knjiga služi kao prvi korak za početnike da nauče Python programiranje. Knjiga je podeljena na deset poglavlja. U prvom poglavlju, čitaoci se upoznaju sa osnovama Python-a. Sadrži detaljna uputstva za instalaciju na različitim platformama, kao što su macOS, Windows, FreeBSD i Linux. Takođe obuhvata druge aspekte Python programiranja, kao što su IDE-ovi i Package Manager. U drugom poglavlju čitaoci imaju priliku da se detaljno upoznaju sa Python programiranjem. Ono obuhvata grupu ugrađenih struktura podataka popularno poznatih kao Python kolekcije. U trećem poglavlju su razmatrani važni koncepti znakovnih nizova, funkcija i rekurzije.
Četvrto poglavlje se fokusira na objektno-orijentisano programiranje pomoću Python-a. U petom poglavlju se razmatra najčešće korišćene prilagođene strukture podataka, kao što su stek i red za čekanje. Šesto poglavlje podstiče kreativnost čitalaca pomoću Python grafičke biblioteke Turtle. U sedmom poglavlju su istražene animacije i razvoj igara, pomoću Pigame biblioteke. Osmo poglavlje obuhvata upravljanje podacima uskladištenim u različitim formatima datoteka. Deveto poglavlje obuhvata oblast obrade slika pomoću Wand biblioteke u Python-u. U desetom i poslednjem poglavlju predstavljen je niz odabranih korisnih tema u Python-u.
U celoj knjizi se prati pristup „korak po korak“. Objašnjenje teme je uvek praćeno detaljnim primerom koda. Primeri koda su takođe objašnjeni odgovarajućim detaljima i praćeni su rezultatima u obliku teksta ili snimka ekrana gde god je to moguće. Čitaoci će se upoznati sa programskim jezikom Python, tako što će pažljivo pratiti koncepte i primere koda u ovoj knjizi. Knjiga takođe sadrže reference za spoljne izvore koje čitaoci mogu dalje istražiti.
Četvrto poglavlje se fokusira na objektno-orijentisano programiranje pomoću Python-a. U petom poglavlju se razmatra najčešće korišćene prilagođene strukture podataka, kao što su stek i red za čekanje. Šesto poglavlje podstiče kreativnost čitalaca pomoću Python grafičke biblioteke Turtle. U sedmom poglavlju su istražene animacije i razvoj igara, pomoću Pigame biblioteke. Osmo poglavlje obuhvata upravljanje podacima uskladištenim u različitim formatima datoteka. Deveto poglavlje obuhvata oblast obrade slika pomoću Wand biblioteke u Python-u. U desetom i poslednjem poglavlju predstavljen je niz odabranih korisnih tema u Python-u.
U celoj knjizi se prati pristup „korak po korak“. Objašnjenje teme je uvek praćeno detaljnim primerom koda. Primeri koda su takođe objašnjeni odgovarajućim detaljima i praćeni su rezultatima u obliku teksta ili snimka ekrana gde god je to moguće. Čitaoci će se upoznati sa programskim jezikom Python, tako što će pažljivo pratiti koncepte i primere koda u ovoj knjizi. Knjiga takođe sadrže reference za spoljne izvore koje čitaoci mogu dalje istražiti.
Podaci
- Izdavač:Agencija EHO
- Barkod:9788680134390
- ISBN:9788680134390
- Broj strana:206
- Pismo:Latinica
- Povez:Mek
- Format:24 cm
- Godina izdanja:2022
Kako da kupim?
Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme “Dodaj u korpu” – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
U svakom trenutku pogledom na korpu možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu i otvori će Vam se obrazac za kupovinu.
Možete birati između plaćanja:
- Pouzećem
- Uplatom na račun
- Platnim karticama