pravila programiranja

PRAVILA PROGRAMIRANJA

Kris Zimerman
Ovaj vodič za filozofiju programiranja predstavlja jedinstven i zabavan pogled na to kako treba razmišljati o programiranju. Zbirka od dvadeset jednog praktičnog pravila, od kojih je svako prikazano u samostalnom poglavlju, obuhvata suštinsku mudrost koju svaki novopečeni programer treba da zna i pruža uvide koji iskusne programere navode na razmišljanje.

Autor Chris Zimmerman, suosnivač studija za video igre Sucker Punch Productions, podučava osnovne istine programiranja kroz aforizme i primere dobijene iz stvarnog koda. Ovaj praktičan vodič daje menadžerima načine za obuku novih članova tima.
Pravila uovoj knjizi sadrže: Što jednostavnije, ali ne i previše pojednostavljeno Neka vaš kôd priča svoju priču Lokalizujte složenost Generalizacija traži tri primera Radite unazad od rezultata, a ne unapred Prva lekcija optimizacije je ne optimizujte Dobro ime je najbolja dokumentacija Greške su zarazne Eliminišite slučajeve grešaka Kôd koji se ne izvršava, ne radi Ponekad samo treba da zakucate eksere Chris Zimmerman je suosnivač studija za video igre Sucker Punch Productions 1997. godine i vodio je tim za kodiranje kroz četvrt veka pravec´i uspešne video igre, što je kulminiralo Igrom godine: Ghost of Tsushima, 2020 god. Pre nego što se delimično povukao da napiše ovu knjigu, pisao je kôd, upravljao timom za kodiranje i dizajnirao je igre.

Pošalji