uvod u međunarodni marketing

UVOD U MEĐUNARODNI MARKETING

Ušteda 227 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

Uvod u međunarodni marketing predstavlja zanimljiv prikaz načina na koji kompanije mogu razvijati svoje međunarodne poslovne operacije. Imajući u vidu sve izraženiju konkurenciju i ograničene potencijale domaćeg tržišta, kompanije shvaćaju da izvore rasta i razvoja moraju tražiti u internacionalizaciji svog poslovanja. No, internacionalizacija poslovanja stavlja pred menadžment kompanija brojne izazove, a posebna odgovornost jest na menadžerima marketinga, s obzirom na njihovu primarnu ulogu u pogledu izgradnje uspješne trzišne pozicije kompanije.
Procesi globalizacije i jačanje konkurentnosti nameću potrebu kompanijama da se uključe u međunarodne poslovne tokove. Bez internacionalizacije poslovnih procesa, fokusirajući se samo na domaće tržište, kompanije ne mogu postizati dugoročni rast i razvoj. Zato je nastupanje na inozemnim tržištima od strateškog značaja za kompanije, posebno za one koje dolaze iz malih zemalja i zemalja u razvoju.
Kratak sadržaj
DIO I: SPECIFIČNE ODREDNICE MEĐUNARODNOG MARKETINGA
1 Marketing i međunarodna razmjena
2 Međunarodno poslovno okruženje
3 Međunarodno marketing istraživanje
DIO II: STRATEGIJSKE VARIJANTE ULASKA NA INOSTRANO TRŽIŠTE
4 Izvoz
5 Međunarodni inženjering
6 Licenca i franšizing
7 Ostale kooperativne strategijske varijante ulaska na inostrano tržište
8 Investicije kao strategijska varijanta ulaska na inostrano tržište
9 Strategijski poslovni savezi
10 Donošenje odluka o izboru strategijske varijante ulaska na inostrano tržište
DIO III: MEĐUNARODNI MARKETING MIKS
11 Politika proizvoda u međunarodnom marketingu
12 Politika cijena, uslova prodaje i plaćanja u međunarodnom marketingu
13 Politika distribucije u međunarodnom marketingu
14 Politika komuniciranja u međunarodnom marketingu
DIO IV: UPRAVLJANJE MEĐUNARODNIM MARKETING PROGRAMOM
15 Planiranje u međunarodnom marketingu
16 Organizacija međunarodnog marketinga
17 Kontrola u međunarodnom marketingu

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.