uravnotežena tablica rezultata

URAVNOTEŽENA TABLICA REZULTATA

Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

PRETVORITE STRATEGIJU U AKCIJU!
Kaplan i Norton stvorili su „Uravnoteženu tablicu rezultata“ (eng. Balanced scorecards) kako bi pomogli firmama koje žele da pređu s ideja na delovanje, da ostvare dugoročne ciljeve i dobiju povratne informacije o strategiji. Uravnotežena tablica rezultata se sastoji od četiri dela: pojašnjavanja i prevođenja vizije u strategiju; prenošenja i povezivanja strateških ciljeva i mera; planiranja, određivanja ciljeva i usklađivanja strateških inicijativa i poboljšavanja strateškog feedbacka i učenja.
Ova knjiga je bogata tehničkim detaljima, ali i jasan raspored unutar nje omogućava lakše čitanje i razumevanje koncepcija.

Kratak sadržaj
Mjerenje i Upravljanje u informacijskom dobu
Zbog čega poslovni subjekti trebaju Uravnoteženu tablicu rezultata
Financijska perspektiva
Potrošačka perspektiva
Perspektiva internih poslovnih procesa
Perspektiva učenja i rasta
Povezivanje mjerila Uravnotežene tablice rezultata s Vašom strategija
Struktura i strategija
Postizanje strateškog usklađivanja: Odozgo prema dolje
Ciljevi, preraspodjela resursa, inicijativa i proračuna
Povratna informacija i strateški proces učenja
Provođenje upravljačkog programa Uravnotežene tablice rezultata

ROBERT S. KAPLAN je profesor zadužbine Baker Foundation na Harvard Business School-u i zajedno sa Davidom P. Nortonom je osmislio uravnoteženu tablicu rezultata. Prvi put su ovu ideju predstavili 1992. u članku Harvard Business Reviewa, a otad su sistem preuzele mnoge međunarodne kompanije, poput Mobila i Searsa. Pre Harvarda, Kaplan je bio predavač i dekan Tepper School Businessa pri Carnegie Mellon University. 2006. je primio nagradu za životno delo odseka za računovodstvo (Management Accounting Section) Američkog računovodstvenog saveza (American Accounting Association).
DAVID P. NORTON je osnivač i direktor nekoliko organizacija koje se specijalizuju za sisteme i procesuiranje kojima se unapređuje sprovođenje poslovnih strategija. Dr. Norton je osnovao i izgradio i niz profesionalnih uslužnih firmi tokom svoje karijere, a svaka se koncentrisala na najvažnija i najaktuelnija pitanja iz menadžmenta, i to svega od menadžmenta informacionih tehnologija do strateškog menadžmenta.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.