upravljanje timovima

UPRAVLJANJE TIMOVIMA

Lawrence Holpp

POSLOVNI TIMOVI SU EFIKASNIJI! SLEDITE OVE STRATEGIJE DA BISTE POSTIGLI POVOLJNE DUGOROČNE POSLOVNE REZULTATE!
Uspešne firme budućnosti danas pokreću radne timove. Zašto? Zato što su u nebrojani broj puta u raznim privrednim granama timovi potvrdili svoju vrednost povećavanjem kvaliteta i ostvarivanjem ciljeva produktivnosti. Upravljanje timovima dramatično će povećati verovatnost uspešnog uvođenja veoma produktivnog tima.
Ovaj korisni vodič sadrži:
• metode i popise koje možete koristiti da biste sastavili najbolji mogući tim,
• savete o poboljšanjima koja možete očekivati – i koja ne biste trebalo da očekujete – od uvođenja timova,
• strategije pomoću kojih možete da prepoznate i izbegnete velike prepreke u stvaranju okruženja povoljnog za nastanak i rad timova.
Firme širom sveta trenutno otkrivaju da timovi zaposlenih i timski rad doprinose gotovo svakom segmentu poslovanja. Upravljanje timovima pružiće vam podršku i samopouzdanje potrebno za pokretanje i upravljanje radnim timovima, za procenu njihovog uspeha i za podsticanje zaposlenih na koordinisan i disciplinovan rad.

Kratak sadržaj
Pitanja koja morate postaviti prije stvaranja timova
Stvaranje kulture pogodne za timski rad
Timovi i poslovna strategija
Zašto organizacije imaju poteškoće s timovima
Vizija, vrijednosti, misija i strategija
Dinamika tima
Nove uloge za vođe visokoučinkovitih radnih skupina
Održavanje timskih sastanaka
Držanje poduka timovima i članovima tima
Kako se nositi sa sukobima i promjenama
Primijenjeno osposobljavanje
Ocjenjivanje tima

LAWRENCE HOLPP je proveo poslednjih 25 godina implementirajući strategije za stvaranje timova u nizu raznolikih organiza­cija kako bi služile kao podrška kvalitetu, uključenosti zaposleni­h, saradnji između sindikata i uprave i naprednim upravljač­kim inovacijama. Kao konsultant, Larry je radio s klijentima iz proizvođačkih i uslužnih sektora i pomogao je bolnicama u primeni programa za totalno upravljanje kvalitetom, a takođe je pomogao da se stvore samoupravljački timove u manufakturnim firmama kao i u firmama koje se bave finansijskim uslugama. Autor je serije Team Turbo Training, koja predstavlja niz taktič­kih modula obuke, koju je objavio McGraw-Hill (1999.), a objavio je više od 20 članaka o timovima, kvalitetu i osposobljava­nju u časopisima poput Training, The Journal for Quality and Participation i Training & Development.

Ideja serije knjiga Briefcasebooks je da vam da praktične infor­macije, napisane u neformalnom, prijateljskom tonu. Poglavlja su kratka, bave se taktičkim pitanjima i koriste pregršt prime­ra. Takođe, sadrže kućice koje će vam dati različite vrste specifičnih informacija.

Pošalji