upravljanje radnim učinkom

UPRAVLJANJE RADNIM UČINKOM

Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

PROVJERENE STRATEGIJE ZA MAKSIMALNO POVEĆANJE ANGAŽIRANOSTI I RADNOG UČINKA ZAPOSLENIKA
Kao menadžer, znate da je radni učinak zaposlenika vaš najvažniji kapital, no ulažete li pametan, promišljen napor i do kraja ga koristite?
Većina ljudi ne voli ocjenjivanja radnog učinka. Trebamo li se na to obazirati? Trebate li se vi na to obazirati? Možda. Komunikacija između menadžera i zaposlenika o radnom učinku ključna je za povećanje učinkovitosti, podizanje morala i angažmana osoblja te omogućuje koordinaciju posla svakog pojedinog zaposlenika tako što pridonosi ciljevima poduzeća. No, mnogi su menadžeri usredotočeni na pogrešne stvari. Usredotočeni su na ocjenjivanje umjesto na planiranje. To rezultira time da se ono što je trebao biti zajednički trud menadžera i zaposlenika pretvara u nezgodan, stresan proces koji obje strane pokušavaju izbjeći.
To ne mora biti tako. Dok mnoga poduzeća i menadžeri nemaju puno koristi od vremena koje troše na upravljanje radnim učinkom i ocjenjivanje, postoje ljudi koji imaju veliku korist od toga procesa. Kako to postižu? Kako im to uspijeva? O tome je riječ u ovoj knjizi. O tome kako se preorijentirati – usredotočiti se na ono što je organizaciji, menadžerima i zaposlenicima potrebno za uspjeh.
Ova se knjiga ne bavi teorijom. Govori o poduzimanju svih koraka kako bi upravljanje radnim učinkom funkcioniralo. Vodič za menadžere za upravljanje radnim učinkom pomaže vam dobiti maksimum od vaših ljudi tako da se usredotočite na planiranje radnog učinka (umjesto ocjenjivanja), stvaranje dijaloga (umjesto davanja naloga) i rješavanje problema (umjesto svaljivanja krivnje).


Naučit ćete:

• Raditi sa zaposlenicima na stvaranju ciljeva koji su korisni za sve

• Promatrati, prikupljati podatke i dokumentirati radni učinak
• Provesti ispitivanje radnog učinka na zajednički, suradnički način
• Pristupati teškim situacijama proaktivno i profesionalno
• Iskoristiti moćan, ali vrlo često pogrešno shvaćen proces „postupne discipline"

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Porudžbinu možete da napravite i telefonom, ako nas pozovete na brojeve 060 050 1567 ili 060 050 1568, u periodu od 9 do 17 h. Van tog perioda možete nam poslati sms koji treba da sadrži: tačan naslov knige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona. Prilikom poručivanja telefonom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. A možete poručiti i mejlom, slanjem istih podataka na sajt@makart.rs.
Prilikom poručivanja telefonom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Možete nas pozvati na brojeve telefona 060 050 1567 ili 060 050 1568 (od 9 do 17 h). Van tog perioda možete nam poslati sms koji treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nas pozvati na brojeve telefona 060 050 1567 ili 050 060 1568 (od 9 do 17 h). A možete nam i pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pozvati telefonom na brojeve 060 050 1567 ili 060 050 1568, a možete nam i pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.