upravljanje odnosima s javnošću

UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU

"Upravljanje odnosima s javnošću" autora Ljubiše Lukića predstavlja značajan doprinos oblasti odnosa s javnošću, obuhvatajući teorijske i praktične aspekte ovog dinamičnog polja. Lukić se u svojoj knjizi bavi ključnim temama kao što su kredibilitet, moralni aspekti poruka, te specifičnosti odnosa s različitim segmentima javnosti. U radu se osvrće na značajne doprinose kako stranih tako i domaćih autora, uključujući radove Galjine Ognjanov sa Ekonomskog fakulteta u Beogradu, posebno u kontekstu uticaja veštačke inteligencije na odnose s javnošću. Ljubiša Lukić u "Upravljanje odnosima s javnošću" takođe analizira evoluciju kreiranja događaja, od tradicionalnih do virtuelnih i hibridnih, ukazujući na važnost ove funkcije za savremene aktere na tržištu i u javnim poslovima. Poseban akcenat stavlja na produkciju i verodostojnost vesti iz kompanija, što odnose s javnošću čini specifičnom delatnošću koja zahteva pažljivo osmišljavanje i prilagođavanje poruka. Kroz ovu knjigu, Lukić pruža sveobuhvatan i relevantan uvid u savremene izazove i prakse upravljanja odnosima s javnošću.

Ušteda 198 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

Veliki je broj radova, stranih, ali i domaćih autora, na temu odnosa s javnošću. Takođe, danas ne manjka ni udžbenička literatura iz oblasti odnosa s javnošću na srpskom jeziku, kako prevoda najeminentnijih stranih, tako i autora iz Srbije (pomenimo samo radove Galjine Ognjanov sa Ekonomskog fakulteta u Beogradu, koja se nedavno oglasila na temu uticaja veštačke inteligencije na odnose s javnošću).
Značajan pomak u pristupu obeležila je pojava čuvenog dela Ala i Laure Ris (Ries): The Fall of Advertising and the Rise of PR, koji su istakli ključnu karakteristiku odnosa s javnošću, zapravo ključnu razliku u odnosu na oglašavanje a to je kredibilitet. U međuvremenu beležimo i jačanje interesa za kreiranje događaja, koji su doživljavali transformaciju u pravcu kreiranja virtuelnih i hibridnih događaja. Utisak je da je funkcija odnosa sa javnošću ostala veoma važna za savremene aktere na tržištu, ali i u javnim poslovima. U tom okviru, javljaju se odnosi s javnošću kao specifična produkcija proizvodnja vesti iz kompanija. Svakako, specifična delatnost kao što su odnosi s javnošću (neki autori bi rekli: odnosi sa javnostima, ukazujući na činjencu da svaki segment javnosti zaslužuje posebno obraćanja, kako po suštini poruka, tako i po upotrebi odgovarajućih medija) izaziva i pokreće pitanja o moralnom aspektu poruka, njihovoj verodostojnosti, istinitosti.Siniša Zarić

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.