učinkoviti odnosi s javnošću

UČINKOVITI ODNOSI S JAVNOŠĆU

Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

NAJPOZNATIJI SVETSKI UDŽBENIK ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU!
Počevši od svog prvog izdanja 1952. godine, udžbenik Učinkoviti odnosi s javnošću (Effective Public Relations - EPR), uvodio je teoriju i načela odnosa s javnošću, školovao zaposlene koji su se bavili tim pozivom i služio im kao referentno delo širom sveta. Ovo deseto izdanje upotpunjuje šest decenija unapređivanja odnosa s javnošću prema profesionalnom statusu.
Učinkoviti odnosi s javnošću je knjiga koju najčešće koriste oni koji se pripremaju za akreditovane ispite, koja se najčešće citira u literaturi o odnosima s javnošću, koja se najšire koristi u svetu na engleskom, i koja se najviše prevodi za potrebe studiranja. U dobrom ste društvu kad koristite ovu knjigu u pripremi za uzbudljivu i zahvalnu karijeru.
Šta ćete naučiti pomoću desetog izdanja ove knjige?
• Naučićete osnovne pojmove potrebne za razumevanje šta su i šta nisu odnosi s javnošću i kako je ta oblast evoluirala do današnje prakse.
• Naučićete vrednosti, teoriju, načela i proces upravljanja koji usmeravaju praksu odnosa s javnošću.
• Dobićete ažurirane informacije i mogućnost da pročitate ključne primere, što će vam pomoći da razumete savremenu praksu odnosa s javnošću u raznolikim ambijentima.
Svako poglavlje započinje vodičem u kojem su naznačeni posebni ciljevi učenja što će vam pomoći u fokusiranju na čitanje i svladavanju materijala.
"Uostalom, upravo su nam Cutlip i Center, više nego iko drugi, dali nama koji smo dolutali u ovu profesiju iz novinarstva i drugih zanimanja osećaj važnosti i legitimnosti kod sprovođenja našeg usvojenog poziva."
- Stephen H. Baer
"Cutlip, Center i Broom" ... (je) standard u odnosu na koji se vrednuju svi udžbenici o odnosima s javnošću.
- Donald K. Wright

Kratak sadržaj
Vaši pokreti govore glasnije od vaših riječi
Glavni zadatak: Svidjeti se publici
Leptirići u vašem trbuhu
Kako pripremiti sadržaj
Možete biti najbolji prezenter— ne traži se karizma
Mentalna metoda prezentacije: Neka leptirići lete u formaciji
Naučite govoriti tijelom
Kontrolirajte kadencu (ritam govora)
Majstori igre
Što svaki govornik može naučiti od Baracka Obame
Graphics Synchronization
Graphics and Narrative
The Power Presentations Pyramid
Coda—Ending with the Beginning

Od prvog izdanja, SCOTT M. CUTLIP i ALLEN H. CENTER igraju vodeću igru u profesionalizaciji odnosa s javnošću, a njihova revolucionarna knjiga je učinila odnose s javnošću prihvatljivim predmetom akademskih studija. GLEN M. BROOM je profesor Emeritus na School of communication pri San Diego State Universityu, u Kaliforniji. Napisao je više od 35 naučnih članaka, a za doprinos nauci je 1986. godine dobio i nagradu „Pathfinder Award“ od instituta Institute for Public relations and Education.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.