trgovinska revolucija novi odnosi snaga u kanalima marketinga

TRGOVINSKA REVOLUCIJA : NOVI ODNOSI SNAGA U KANALIMA MARKETINGA

Ušteda 119 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.
„U pitanju je jedinstven pristup celovitom istraživanju pozitivnih i negativnih efekata jačanja snage maloprodajnih lanaca na odnose između svih učesnika u kanalima marketinga. U oblasti kanala marketinga kod nas ova problematika do sada nije obrađivana na ovakav sveobuhvatan i studiozan način.“
Prof. dr Stevan Vasiljev

„Ispravan je stav autora da u budućim uslovima izgradnje strukture kanala marketinga, u kojoj je izvesno da će stalno jačati snaga subjekata maloprodaje, posebno treba da se menja koncept i sadržaj trgovinske politike, a pre svega u domenu antimonopolske i uopšte politike regulisanja konkurencije na tržištu.

Ostavi komentar

Ocena:

Ko je autor knjige „TRGOVINSKA REVOLUCIJA : NOVI ODNOSI SNAGA U KANALIMA MARKETINGA“?
Ljiljana Stanković
O čemu govori knjiga „TRGOVINSKA REVOLUCIJA : NOVI ODNOSI SNAGA U KANALIMA MARKETINGA“?
„U pitanju je jedinstven pristup celovitom istraživanju pozitivnih i negativnih efekata jačanja snage maloprodajnih lanaca na odnose između svih učesnika u kanalima marketinga. U oblasti kanala marketinga kod nas ova problematika do sada nije obrađivana na ovakav sveobuhvatan i studiozan način.“Prof. dr Stevan Vasiljev„Ispravan je stav autora da u budućim uslovima izgradnje strukture kanala marketinga, u kojoj je izvesno da će stalno jačati snaga subjekata maloprodaje, posebno treba da se menja koncept i sadržaj trgovinske politike, a pre svega u domenu antimonopolske i uopšte politike regulisanja konkurencije na tržištu.
Koji je žanr knjige „TRGOVINSKA REVOLUCIJA : NOVI ODNOSI SNAGA U KANALIMA MARKETINGA“?
Nauka, Popularna nauka, Stručna literatura
Koji je izdavač knjige „TRGOVINSKA REVOLUCIJA : NOVI ODNOSI SNAGA U KANALIMA MARKETINGA“?
Čigoja štampa
Koji je broj strana knjige „TRGOVINSKA REVOLUCIJA : NOVI ODNOSI SNAGA U KANALIMA MARKETINGA“?
466
Koji je povez knjige „TRGOVINSKA REVOLUCIJA : NOVI ODNOSI SNAGA U KANALIMA MARKETINGA“?
Tvrd povez
Koji je ISBN kod knjige „TRGOVINSKA REVOLUCIJA : NOVI ODNOSI SNAGA U KANALIMA MARKETINGA“?
978-86-531-0088-9
Koje je pismo knjige „TRGOVINSKA REVOLUCIJA : NOVI ODNOSI SNAGA U KANALIMA MARKETINGA“?
latinica
Koja je godina izdanja knjige „TRGOVINSKA REVOLUCIJA : NOVI ODNOSI SNAGA U KANALIMA MARKETINGA“?
2014
Da li je knjiga „TRGOVINSKA REVOLUCIJA : NOVI ODNOSI SNAGA U KANALIMA MARKETINGA“ trenutno dostupna za kupovinu?
Da, knjiga je trenutno dostupna.
Koja je cena knjige „TRGOVINSKA REVOLUCIJA : NOVI ODNOSI SNAGA U KANALIMA MARKETINGA“?
Cena knjige je 1.071 rsd
Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.

Prijavite se za Newsletter