TRGOVINSKA REVOLUCIJA : NOVI ODNOSI SNAGA U KANALIMA MARKETINGA
„U pitanju je jedinstven pristup celovitom istraživanju pozitivnih i negativnih efekata jačanja snage maloprodajnih lanaca na odnose između svih učesnika u kanalima marketinga. U oblasti kanala marketinga kod nas ova problematika do sada nije obrađivana na ovakav sveobuhvatan i studiozan način.“
Prof. dr Stevan Vasiljev
„Ispravan je stav autora da u budućim uslovima izgradnje strukture kanala marketinga, u kojoj je izvesno da će stalno jačati snaga subjekata maloprodaje, posebno treba da se menja koncept i sadržaj trgovinske politike, a pre svega u domenu antimonopolske i uopšte politike regulisanja konkurencije na tržištu.
Prof. dr Stevan Vasiljev
„Ispravan je stav autora da u budućim uslovima izgradnje strukture kanala marketinga, u kojoj je izvesno da će stalno jačati snaga subjekata maloprodaje, posebno treba da se menja koncept i sadržaj trgovinske politike, a pre svega u domenu antimonopolske i uopšte politike regulisanja konkurencije na tržištu.