timske navike

TIMSKE NAVIKE

Čarli Gilki u knjizi Timske navike otkriva kako male promene u načinu rada mogu doneti velike rezultate za ceo tim. Ako znamo koliko su lične navike ključne za uspeh, zamislite koliko značaja imaju timske! Ovaj vodič pomaže da poboljšate produktivnost, komunikaciju i osećaj pripadnosti u svom timu, bez čekanja na inicijativu s vrha. Kultura kompanije je zbir radnih navika timova, a Timske navike nude konkretne korake kako da ih unapredite i stvorite bolje radno okruženje.

Ušteda 110 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

Svi mi moramo da naučimo kako se traži pomoć, a mnogi od nas moraju da nauče da dele svoje skrivene supermoći.
U ovom veličanstvenom vodiču do uspeha kompanije kao celine Gilki, inače autor knjige Start Finishing, otkriva kako da poboljšate bilo koje timske navike koje utiču na konačni finansijski rezultat, a koje takođe povećavaju osećaj pripadnosti, srčanost i angažovanje zaposlenih.
Najčešće direktno sarađujemo s malom grupom, ne većom od deset ljudi, i u tom timu vršimo snažan uticaj. Čarli Gilki, međunarodno poznat stručnjak u oblasti produktivnosti, planiranja, strategije i liderstva za kreativne ljude, objašnjava kako promena timskih navika može izmeniti kulturu kompanije, budući da je kultura neke kompanije agregat radnih navika različitih timova.Svi znamo koliko su navike važne za naše lične rezultate, uspeh i sreću. Mno­ge od istih principa i nazora o ličnim navikama možemo primeniti i na timove. Pri tome, ne samo da podstičemo ličnu korist za sebe već korist donosimo i našem timu. Ako sitna promena navika donosi dobre rezultate pojedincima, zamislite šta može doneti timu. Koncentrisanje na poboljšanje zajedničkog rada na nivou tima znači da nema potrebe da čekate inicijativu ili odobrenje s vrha da biste počeli sebi da olakšavate rad u firmi.Način na koji se sastanci tima zakazuju spada u timske navike, kao i to da li se i kako članovi tima upoznaju s predmetom sastanka. Način na koji zaposleni obaveštavaju jedni druge putem mejlova ili Slack poruka predstavlja timsku naviku, kao i da li se zatrpavaju grupnim porukama ne bi li bili sigurni da su sve pokrili. Način na koji obaveštavate kolege da vas ne prekidaju ili da vas nikada ne prekidaju takođe predstavlja timsku naviku. Te timske navike objašnjavaju da možemo ceniti ljude s kojima radimo i osećati da želimo iste stvari, a da se opet redovno pitamo zašto je teško raditi s njima.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.