Na strategijski menadžment se gleda kao na kontinuirani proces analiza, odluka i akcija, koje neka organizacija preduzima, da bi stvorila i zadržala konkurentsku prednost. Poznato je da je strategijski menadžment, kao nauka i struka (veština, umetnost), izrasla iz planske funkcije menadžmenta, i da se počevši od svog nastanka (početkom sedamdesetih godina prošlog veka) neprestano usavršava. Tehnološki faktori su najjače delovali na oblikovanje prakse i nauke o strategijskom menadžmentu, ali su delovali i drugi faktori PEST ili PESTEL analize, analize konkurentskog ili operativnog i internog okruženja (sredine) organizacije.
Industrija 4.0 ili četvrta industrijska revolucija ima novu tehnološku osnovu zasnovanu na veštačkoj inteligenciji, mašinskom učenju, internetu stvari (engl. Internet of Things), računarstvu u oblaku (engl. cloud computing), analitici velike količine podataka (engl. Big Data Analytics), i daljem razvoju digitalne privrede i društva, a sve u funkciji donošenja brzih i kvalitetnih odluka i ostvarenju efektivnosti („raditi prave stvari“) i efikasnosti („raditi prave svari na pravi način“).
- Ko je autor knjige „STRATEGIJSKI MENADŽMENT - OSNOVE, PROCES I KONCEPTI“?
- Branislav Mašić
- O čemu govori knjiga „STRATEGIJSKI MENADŽMENT - OSNOVE, PROCES I KONCEPTI“?
- Knjiga "Strategijski menadžment: osnove, proces i koncepti“ upravo čini pokušaj da prikaže osnove i koncepte strategijskog menadžmenta sa akcentom na najnovija saznanja. Knjiga „Strategijski menadžment: osnove, proces i koncepti“, nalazi se prvi put sa znatno izmenjenim i dopunjenim sadržajem u odnosu na prethodno izdanje iz 2009. godine. Vrednost ovog izdanja knjige je uvećana korišćenjem mnogobrojnih mini studija slučajeva poznatih svetskih kompanija kako bi se napravila dobra povezanost naučne i stručne dimenzije strategijskog menadžmenta.
- Koji je žanr knjige „STRATEGIJSKI MENADŽMENT - OSNOVE, PROCES I KONCEPTI“?
- Menadžment, ekonomija, biznis
- Koji je izdavač knjige „STRATEGIJSKI MENADŽMENT - OSNOVE, PROCES I KONCEPTI“?
- Data status
- Koji je broj strana knjige „STRATEGIJSKI MENADŽMENT - OSNOVE, PROCES I KONCEPTI“?
- 645
- Koji je ISBN kod knjige „STRATEGIJSKI MENADŽMENT - OSNOVE, PROCES I KONCEPTI“?
- 978-86-7478-741-0
- Koje je pismo knjige „STRATEGIJSKI MENADŽMENT - OSNOVE, PROCES I KONCEPTI“?
- latinica
- Koja je godina izdanja knjige „STRATEGIJSKI MENADŽMENT - OSNOVE, PROCES I KONCEPTI“?
- 2021
- Da li je knjiga „STRATEGIJSKI MENADŽMENT - OSNOVE, PROCES I KONCEPTI“ trenutno dostupna za kupovinu?
- Da, knjiga je trenutno dostupna.
- Koja je cena knjige „STRATEGIJSKI MENADŽMENT - OSNOVE, PROCES I KONCEPTI“?
- Cena knjige je 2.141 rsd
- Koje još knjige postoje u ponudi od autora knjige „STRATEGIJSKI MENADŽMENT - OSNOVE, PROCES I KONCEPTI“?
- UVOD U MENADŽMENT: PRINCIPI, PROCES I KONCEPTI, SAVREMENA TEORIJA MENADŽMENTA
Ostavi komentar