strategije programiranja komercijalnog radija

STRATEGIJE PROGRAMIRANJA KOMERCIJALNOG RADIJA

Sve cene su sa uračunatim PDV-om.
Knjiga se bavi pitanjima kako i zašto je od omiljenog, angažovanog i provokativnog medija komercijalni radio u Srbiji postao samo jukebox? Gde su nestale prave radio zvezde? Da li su Internet i digitalne platforme utočište i inkubator autentične radio kreativnosti? Da li će radio budućnost osigurati konsultanti i "samo hitovi" ili eksperiment, inovativnost i hrabrost "malih ljudi koji žive u radiju"? I, uopšte - da li slušate radio...

Ostavi komentar

Ocena:

Ko je autor knjige „STRATEGIJE PROGRAMIRANJA KOMERCIJALNOG RADIJA“?
Ana Martinoli
O čemu govori knjiga „STRATEGIJE PROGRAMIRANJA KOMERCIJALNOG RADIJA“?
Knjiga se bavi pitanjima kako i zašto je od omiljenog, angažovanog i provokativnog medija komercijalni radio u Srbiji postao samo jukebox? Gde su nestale prave radio zvezde? Da li su Internet i digitalne platforme utočište i inkubator autentične radio kreativnosti? Da li će radio budućnost osigurati konsultanti i "samo hitovi" ili eksperiment, inovativnost i hrabrost "malih ljudi koji žive u radiju"? I, uopšte - da li slušate radio...
Koji je žanr knjige „STRATEGIJE PROGRAMIRANJA KOMERCIJALNOG RADIJA“?
Nauka, Popularna nauka, Stručna literatura, Eseji, publicistika
Koji je izdavač knjige „STRATEGIJE PROGRAMIRANJA KOMERCIJALNOG RADIJA“?
FDU
Koji je broj strana knjige „STRATEGIJE PROGRAMIRANJA KOMERCIJALNOG RADIJA“?
345
Koji je povez knjige „STRATEGIJE PROGRAMIRANJA KOMERCIJALNOG RADIJA“?
Broširani povez
Koji je ISBN kod knjige „STRATEGIJE PROGRAMIRANJA KOMERCIJALNOG RADIJA“?
978-86-7963-409-2
Koje je pismo knjige „STRATEGIJE PROGRAMIRANJA KOMERCIJALNOG RADIJA“?
latinica
Koja je godina izdanja knjige „STRATEGIJE PROGRAMIRANJA KOMERCIJALNOG RADIJA“?
2015
Da li je knjiga „STRATEGIJE PROGRAMIRANJA KOMERCIJALNOG RADIJA“ trenutno dostupna za kupovinu?
Ne, knjiga trenutno nije dostupna.
Koje još knjige postoje u ponudi od autora knjige „STRATEGIJE PROGRAMIRANJA KOMERCIJALNOG RADIJA“?
PRVIH 15 GODINA PODKASTINGA
Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.

Prijavite se za Newsletter