stid razumevanje i terapija hroničnog stida

STID - RAZUMEVANJE I TERAPIJA HRONIČNOG STIDA

"Stid - razumevanje i terapija hroničnog stida" Patriše Dejang pomaže nam u razumevanju stida kao emocije, kao i o tehnikama kako da ga kanališemo, odbacimo ili prikrijemo.

Ušteda 165 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

Zašto stid boli i zašto je hronični stid štetan i neuhvatljiv? Zašto i kako prikrivamo i odbacujemo stid? Kako rani stid započinje svoj potajan, ali moćan život u vidu hroničnog stida? Koja je razlika između doživljaja krivice i doživljaja stida? Kako maskiramo stid i šta se krije iza maskiranja hroničnog stida? Kako je hronični stid povezan sa relacionim traumama iz detinjstva i kako se hroničnim stidom izmučeni klijenti štite od raznih emotivnih ponašanja?

Treba razlikovati uobičajeno, normalno osećanje stida od hroničnog stida. Jer, uvek kada uradite nešto pogrešno ili se osećate poniženo reagovaćete crvenilom lica, znojenjem, ubrzanim pulsom, ali ovo stanje se prevazilazi lako i brzo. Međutim, hronični stid ostaje stalno prisutan u vašem životu, potkopava i nagriza samopouzdanje i izaziva nesigurnost. Mnoge ljude to osećanje prati celog života i to je iscrpljujuća patnja o kojoj se retko govori i koja se teško iznosi na svetlo dana. To je osećanje ličnog doživljaja svoje ličnosti pred drugim ljudima i osećanje da nismo dovoljno dobri.Da li postoji lek za hronični stid? Autorka smatra da je hronični stid interpersonalni, relacioni doživljaj povezan sa relacionim traumama iz detinjstva koje ostavljaju neizbrisiv trag i da se čak ni uz najbolju terapiju teško možemo oporaviti od stalnih pitanja da li smo dovoljno dobri najbližima. Ipak, delotvorna terapija može ublažiti i smanjiti hronični stid, učiniti ga podnošljivijim i manje bolnim. Upravo ova knjiga, utemeljena na kliničkom iskustvu i primerima iz prakse na pristupačan način objašnjava delotvornu terapiju i korisna je i važna svim kliničarima koji se bave stidom.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Porudžbinu možete da napravite i telefonom, ako nas pozovete na brojeve 060 050 1567 ili 060 050 1568, u periodu od 9 do 17 h. Van tog perioda možete nam poslati sms koji treba da sadrži: tačan naslov knige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona. Prilikom poručivanja telefonom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. A možete poručiti i mejlom, slanjem istih podataka na sajt@makart.rs.
Prilikom poručivanja telefonom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Možete nas pozvati na brojeve telefona 060 050 1567 ili 060 050 1568 (od 9 do 17 h). Van tog perioda možete nam poslati sms koji treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nas pozvati na brojeve telefona 060 050 1567 ili 050 060 1568 (od 9 do 17 h). A možete nam i pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pozvati telefonom na brojeve 060 050 1567 ili 060 050 1568, a možete nam i pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.