VREDNOVANJE MARKE
OD TRŽIŠNE VREDNOSTI MARKE BAZIRANE NA POTROŠAČU DO FINANSIJSKOG VREDNOVANJA!
Dolly Predovic odgovara na pitanje kako da izračunate vrednost marke. Autor živi i radi u Italiji na jednoj od najpoznatijih evropskih poslovnih škola SDA Bocconi u Milanu, odsek diplomskih i MBA studija. Knjiga predstavlja efikasnu mikroanalizu koja pojmu Marke dodeljuje kako kvantitativnu tako i kvalitativnu vrednost. Analizirajući vrednost marke u finansijskoj perspektivi, autorka se koristi finansijskim modelima vrednovanja kako bi dokazala
analitičku i računovodstvenu vrednost marke.
Ova knjiga trebalo bi da ima širok spektar publike, kako akademske tako i širokog kruga čitalaca jer daje detaljnu teorijsku sliku marketinško-finansijske vrednosti marke potkrepljenu empirijskim istraživanjima autorke.
Kratak sadržaj
Trgovinski znak, marka i vrijednost marke
Vrednovanje poduzeća
Trgovinski znak u pravu i računovodstvu
Financijsko vrednovanje marke
Modeli financijskog vrednovanja trgovinskog znaka
Metodologija za financijsko vrednovanje trgovinskog znaka koja povezuje zajedničke aspekte metoda
Podaci
- Izdavač:Naklada Mate
- Barkod:9789532460292
- ISBN:9789532460292
- Broj strana:280
- Pismo:Latinica
- Povez:Mek
- Godina izdanja:2007
Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme “Dodaj u korpu” – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
U svakom trenutku pogledom na korpu možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu i otvori će Vam se obrazac za kupovinu.
Možete birati između plaćanja:
- Pouzećem
- Uplatom na račun
- Platnim karticama