rukovođenje na višoj razini

RUKOVOĐENJE NA VIŠOJ RAZINI

Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

DOBAR STRELAC ZNA DA AKO ŽELI DA POGODI METU, TREBA ODMAH DA GAĐA U NJEN CENTAR!
Povedite svoje ljude prema uspehu i istovremeno stvorite organizaciju vrhunske efikasnosti koja će svima da ulepša život. Ova knjiga vas vodi, inspiriše i postaje vaše osnovno merilo. U Rukovođenju na visokoj razini Ken Blanchard i saradnici zapisuju 30 godina iskustva u savetovanju dobrih vođa i organizacija kako da postanu - i ostanu dobri. Ovaj naslov će vam pružiti smernice za dodatno povećanje individualne i organizacijske efikasnosti.
Otkrijte sve o „trostrukom bilansu“ i kako da je iskoristite za stvaranje dobrih ciljeva i vizija. Otkrijte kako svoje kupce da pretvorite u „pomahnitale obožavaoce“ i razvijte pravu „maniju kupovine“. Primenite Blanchard-ove renomirane tehnike situacijskog vodstva kako biste mogli da vodite timove ili cele organizacije. Poboljšajte svoju igru, izdignite svoju efikasnost i na vreme se pobrinite da počnete da vodite na visokom nivou.

Kratak sadržaj
1. Usmjerite se na pravi cilj i viziju:
Je li vaša organizacija visoko učinkovita?
Moć vizije
2. Dobro se odnosite prema svojim klijentima:
Služenje klijentima na višoj razini
3. Dobro se odnosite prema svojim zaposlenicima:
Osnaživanje zaposlenih ključ je svega
Situacijsko rukovođenje:ili integrativna koncepcija
Samorukovođenje: ono što daje snagu kulturi osnaživanja zaposlenih
Partnerstvo za učinkovitost
Partnerstvo za učinkovitost: jednominutni menadžer
Situacijsko rukovođenje timom
Rukovođenje organizacijom
Strategije za upravljanje promjenama
4. Primjenjujte pravi tip rukovođenja:
Rukovođenje kao služenje
Odredite vlastiti pogled na rukovođenje
„Mi u Southwest Airlinesu uvek smo težili rukovođenju na višem nivou. Istinski verujemo da je profi aplauz koji dobijete za brigu o svojim unutrašnjim i spoljnim klijentima. Uvek smo insistirali na stvaranju veselog, bezbrižnog, skladnog i, da – čak i zabavnog – radnog okruženja, jer mislimo da tako stvaramo motivisane radnike koji dobro postupaju prema svojim unutrašnjim i spoljnjim klijentima. Čitanje ove knjige pozitivno će uticati na vašu organizaciju.”
-
Colleen C. Barrey , predsednik, Southwest Airlines
„Ako želite da imate sjajnu kompaniju, jedini izbor koji imate jeste da rukovodite na višem nivou. Kad rukovodite na višem nivou, stimulišete svoje zaposlene, vaši zaposleni dobro brinu o klijentima, a u kasu ne prestaje da pristiže novac.”
-
Horst Schulze, predsednik i glavni izvršni direktor, The West Paces Hotel Group, LLC, osnivač, bivši predsednik i izvršni direktor, The Ritz-Carlton Hotel Company, LLC.
„Rukovođenje na višoj razini imperativ je za sve rukovodioce koji žele da vrate poverenje i verodostojnost, poput nas u Tycou. Ova knjiga će Vas naučiti kako da to postignete.”
-
Eric Pillmore, viši potpredsednik za korporativno upravljanje, Tyco International
„Autori Rukovođenja na višoj razini uspeli su da sažmu decenije istraživanja i 25 godina međunarodnog iskustva u jednostavne, praktične i snažne strategije, omogućujući rukovodiocima na svim nivoima da izgrade organizacije koje postižu profitabilne rezultate. Kod nas u Nissanu, ova načela predstavljaju samu srž upravljačke filozofije koja je omogućila našim menadžerima da iz zaposlenih izvuku dodatnu energiju i talenat.”
-
Jim Irvin, potpredsednik za ljudske resurse, Nissan North America

KEN BLANCHARD je glavni duhovni direktor The Ken Blanchard Companies-a, međunarodne kompanije za menadžerski konsalting i obuku. On je i gost predavač na Univerzitetu Cornell, gde je i počasni član Upravnog odbora. Zajedno sa svojom suprugom predaje predmet iz područja rukovođenja u sklopu Magistarskog studija operativno rukovođenje na Univerzitetu San Diego. Dr. Blanchard primio je brojne nagrade i priznanja za svoj doprinos u područjima upravljanja, rukovođenja i govorništva. Nacionalno udruženje za govorništvo dodelilo mu je svoje najviše priznanje, a dobio je i nagradu Zlatni čekić neprofitne organizacije Toastmasters International. Časopis Training i Lakewood Conferences uvrstili su ga u Kuću slavnih u području razvoja ljudskih resursa. Udruženje za podsticanje učenja ISA dodelilo mu je nagradu za vodeću misao u području rukovođenja, i to za njegovu stalnu podršku profesionalnom usavršavanju i većoj radnoj efikasnosti. Poslovna škola Univerziteta Grand Canyon u Phoenixu, Arizona, nosi njegovo ime.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.