KULTURA INTERNET MIMOVA
Mim, kao sastavni deo u komunikaciji današnjice. Globalni fenomen ili navika koju ne menjamo?
Svi smo deo svetske mim zajednice, uvučeni u nezaustavljivu hiper(re)produkciju svedenih poruka, rekontekstualizovanih fragmenata i isečaka naše simulirane medijske realnosti. Milioni ljudi stvaraju, modifikuju i dele mimove – tu veoma jednostavnu digitalnu formu, koja postmodernistički parazitira na postojećim medijskim materijalima: od frejmova iz mejnstrim filmova i stripova, do delâ visoke umetnosti i klasičnog slikarstva. Kao takvi, mimovi predstavljaju jedan od najzastupljenijih i najdeljenijih sadržaja i pomažu nam da razumemo digitalnu kulturu koja ih proizvodi kao nešto što kolektivno stvaramo a ne kao nešto što nam se događa.
Podaci
- Izdavač:FMK - Fakultet za medije i komunikacije
- Barkod:9788661260001
- ISBN:978-86-6126-000-1
- Broj strana:108
- Pismo:latinica
- Povez:Broširani povez
- Format:17 cm
- Godina izdanja:2022
Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme “Dodaj u korpu” – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
U svakom trenutku pogledom na korpu možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu i otvori će Vam se obrazac za kupovinu.
Možete birati između plaćanja:
- Pouzećem
- Uplatom na račun
- Platnim karticama