PSIHOLOGIJA MODE
Da li je moda više od kupljenih krpica? Kerolin Mer u knjizi Psihologija mode otkriva vezu između mode koju biramo, izgleda za koji se odlučujemo i našeg nesvesnog - emocija, raspoloženja i (nedostatka) samopouzdanja.
Kako se predstavljamo načinom oblačenja? Kada se odećom prilagođavamo, kada ulepšavamo, a kada obmanjujemo? Kakva je veza raspoloženja i emocija sa načinom oblačenja? Šta stoji iza želje za najnovijom odećom? Pitanja su sa kojima se bavi Kerolin Mer u knjizi o novoj oblasti primenjene psihologije – o psihologiji mode, uvodeći nas tako u uzbudljiv svet psihologije mode. Predgovor srpskom izdanju napisala je Dragana Ognjenović, modni dizajner.
„Sa idejom da približi udaljene polove mode, Kerolin Mer istražuje odavno osporavano mesto mode i njenu poziciju u svetu umetnosti.
Podaci
- Izdavač:Psihopolis
- Barkod:9788664230568
- ISBN:978-86-6423-056-8
- Broj strana:176
- Pismo:latinica
- Povez:Broširani povez
- Format:20 cm
- Godina izdanja:2019
Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme “Dodaj u korpu” – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
U svakom trenutku pogledom na korpu možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu i otvori će Vam se obrazac za kupovinu.
Možete birati između plaćanja:
- Pouzećem
- Uplatom na račun
- Platnim karticama