profit kao cilj istorija korporacija

PROFIT KAO CILJ: ISTORIJA KORPORACIJA

U knjizi Profit kao cilj: Istorija korporacija, profesor prava Vilijam Magnuson istražuje fascinantnu priču o nastanku i razvoju korporacija, institucija koje su oblikovale savremenu ekonomiju i društvo. Kroz priče o trgovcima, bankarima i investitorima – od drevnog Rima do današnjih tehnoloških giganata – Magnuson pokazuje kako su korporacije bile i sile progresa i izvori pohlepe. Iako su često vođene profitom po svaku cenu, njihova prvobitna svrha bila je služenje opštem dobru. U knjizi Profit kao cilj: Istorija korporacija, autor tvrdi da bi povratak tom idealu mogao doneti pravedniji i održiviji ekonomski sistem.

Ušteda 110 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

Istorija korporacije nas podseća na jednostavnu istinu. Čovečanstvo najbolje funkcioniše kada sarađuje.
Od proizvođača naslednika do tehnoloških giganata u nastajanju, korporacije imaju značajnu moć nad našim životima, našom ekonomijom i politikom. Neki ih slave kao mašine napretka i prosperiteta. Drugi tvrde da bezobzirno jure profit na štetu svih nas.
U knjizi Profit kao cilj: Istorija korporacija, profesor prava Vilijam Magnuson otkriva da obe vizije sadrže element istine. Priča o korporaciji je priča o ljudima, raznolikoj grupi trgovaca, bankara i investitora koji su s vremenom oblikovali modernu ekonomiju. Njegovi centralnilikovi uključuju kako hrabre, moćne i domišljate tako i one sklone zaverama, prevarante i zlobnike. Ponekad su se u tim ljudima sticale sve pomenute osobine.Ipak, kao što Magnuson pokazuje, iako ponašanje korporacija nije uvek bilo hvale vredno, njihov cilj je plemenit. Od svojih početaka u Rimskoj republici, korporacije su osmišljene da promovišu opšte dobro. Ponovnim osvajanjem ovog duha građanske vrline, u knjizi Profit kao cilj: Istorija korporacija, tvrdi se da korporacije mogu pomoći u stvaranju društva u kojem svi mi – ne samo akcionari – imamo koristi od profita preduzeća.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.