premještanje usluga

PREMJEŠTANJE USLUGA

Ušteda 369 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

ISKORIŠĆENJE OPTIMALNE VANGRANIČNE PRILIKE
Ako ste aktivni rukovodilac u 21. veku, već znate za pojavu globalizacije u industriji – iako možda niste upoznati sa kompletnim sadržajem te pojave. Ali ona je, po bilo kojoj meri, velika.
Uzroci te pojave detaljno su obrazloženi i veoma neretko su intenzivno raspravljani. Oni uključuju prekomorski nizak trošak radne snage, mali broj regulatornih ograničenja, bliskost tržišta u nastajanju (olakšavanje prodaje na tim tržištima), mogućnost usmeravanja domaćih resursa na razvoj proizvoda i marketing, pojednostavljenje proizvodne tehnologije, porast dobavljačkih grupa u različitim zemljama itd.
Ali, postoji paralelna pojava koja je danas prisutna – još jedna vrsta vangraničnog poslovanja – i koja bi ubrzo mogla da nadmaši industrijskog brata u opsegu i razmeri: globalizacija usluga. Mi to zovemo “premeštanje usluga”.
Ovo je nova i drugačija pojava, i jedna čije implikacije nisu dovoljno jasne mnogim poslovnim rukovodiocima. Istina je da je većina ljudi čula priče u kojima velika preduzeća sele pozivne centre i osnovne poslovne procese (npr. razvoj softvera, platnu listu, fakturisanje) na vangranične lokacije.
Takođe, većina ljudi zna okvirno što je potrebno za razumevanje nesavladive logike koja se nalazi iza ovih razvoja događaja. Kupcu koji zove da bi se požalio na stavku upisanu na mesečnom izveštaju kreditne kartice nije važno da li je zaposleni koji radi u pozivnom centru u Omahi u Nebraski ili u Bangaloreu u Indiji. Ako je jeftinije zaposliti tog radnika u Bangaloreu nego u Omahi i ako ta osoba može uspešno da reši problem, onda je vrlo verovatno da će se ta usluga preseliti na vangraničnu lokaciju.
Kratak sadržaj
Globalizacija usluga: što, zašto i kada
Ekonomija i pokretači vangraničnog poslovanja
Ostvarenje
Ponuda
Premještanje kompleta vještina
Premještanje usluga: implikacije na politike
Pogled naprijed

ROBERT E. KENNEDY je profesor Poslovne administracije s odlikom Tom Lantos, direktor Globalne inicijative na Poslovnoj školi Ross Univerziteta Michigan i izvršni direktor Instituta William Davidson (WDI). Proveo je osam godina na Harvardskoj poslovnoj školi istražujući globalnu strategiju i predavajući predmete međunarodnog poslovanja. Konsultovao je i investirao preduzetnički kapital širom Evrope i Azije.
AJAY SHARMA je istraživački rukovodilac Inicijative globalizacije usluga na WDI-u. Godine 1992. pridružio se Infosysu koji je upravo osnivao delatnost vangraničnog poslovanja razvoja softvera. Kasnije se pridružio PriceWaterhouseCoopersu kao tehnološki konsultant.

Ostavi komentar

Ocena:

O čemu govori knjiga „PREMJEŠTANJE USLUGA“?
ISKORIŠĆENJE OPTIMALNE VANGRANIČNE PRILIKE Ako ste aktivni rukovodilac u 21. veku, već znate za pojavu globalizacije u industriji – iako možda niste upoznati sa kompletnim sadržajem te pojave. Ali ona je, po bilo kojoj meri, velika. Uzroci te pojave detaljno su obrazloženi i veoma neretko su intenzivno raspravljani. Oni uključuju prekomorski nizak trošak radne snage, mali broj regulatornih ograničenja, bliskost tržišta u nastajanju (olakšavanje prodaje na tim tržištima), mogućnost usmeravanja domaćih resursa na razvoj proizvoda i marketing, pojednostavljenje proizvodne tehnologije, porast dobavljačkih grupa u različitim zemljama itd. Ali, postoji paralelna pojava koja je danas prisutna – još jedna vrsta vangraničnog poslovanja – i koja bi ubrzo mogla da nadmaši industrijskog brata u opsegu i razmeri: globalizacija usluga. Mi to zovemo “premeštanje usluga”. Ovo je nova i drugačija pojava, i jedna čije implikacije nisu dovoljno jasne mnogim poslovnim rukovodiocima. Istina je da je većina ljudi čula priče u kojima velika preduzeća sele pozivne centre i osnovne poslovne procese (npr. razvoj softvera, platnu listu, fakturisanje) na vangranične lokacije. Takođe, većina ljudi zna okvirno što je potrebno za razumevanje nesavladive logike koja se nalazi iza ovih razvoja događaja. Kupcu koji zove da bi se požalio na stavku upisanu na mesečnom izveštaju kreditne kartice nije važno da li je zaposleni koji radi u pozivnom centru u Omahi u Nebraski ili u Bangaloreu u Indiji. Ako je jeftinije zaposliti tog radnika u Bangaloreu nego u Omahi i ako ta osoba može uspešno da reši problem, onda je vrlo verovatno da će se ta usluga preseliti na vangraničnu lokaciju. Kratak sadržaj Globalizacija usluga: što, zašto i kada Ekonomija i pokretači vangraničnog poslovanja Ostvarenje Ponuda Premještanje kompleta vještina Premještanje usluga: implikacije na politike Pogled naprijed ROBERT E. KENNEDY je profesor Poslovne administracije s odlikom Tom Lantos, direktor Globalne inicijative na Poslovnoj školi Ross Univerziteta Michigan i izvršni direktor Instituta William Davidson (WDI). Proveo je osam godina na Harvardskoj poslovnoj školi istražujući globalnu strategiju i predavajući predmete međunarodnog poslovanja. Konsultovao je i investirao preduzetnički kapital širom Evrope i Azije. AJAY SHARMA je istraživački rukovodilac Inicijative globalizacije usluga na WDI-u. Godine 1992. pridružio se Infosysu koji je upravo osnivao delatnost vangraničnog poslovanja razvoja softvera. Kasnije se pridružio PriceWaterhouseCoopersu kao tehnološki konsultant.
Koji je žanr knjige „PREMJEŠTANJE USLUGA“?
Menadžment, ekonomija, biznis
Koji je izdavač knjige „PREMJEŠTANJE USLUGA“?
Naklada Mate
Koji je broj strana knjige „PREMJEŠTANJE USLUGA“?
340
Koji je povez knjige „PREMJEŠTANJE USLUGA“?
Tvrd
Koji je ISBN kod knjige „PREMJEŠTANJE USLUGA“?
9789532460865
Koje je pismo knjige „PREMJEŠTANJE USLUGA“?
Latinica
Koja je godina izdanja knjige „PREMJEŠTANJE USLUGA“?
2009
Da li je knjiga „PREMJEŠTANJE USLUGA“ trenutno dostupna za kupovinu?
Da, knjiga je trenutno dostupna.
Koja je cena knjige „PREMJEŠTANJE USLUGA“?
Cena knjige je 3.321 rsd
Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.

Prijavite se za Newsletter