pametno određivanje cijena

PAMETNO ODREĐIVANJE CIJENA

Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

SAZNAJTE KAKO GOOGLE, PRICELINE I VODEĆE SVETSKE KOMPANIJE KORISTE INOVACIJE U ODREĐIVANJU CENA DA BI OSTVARILE PROFITABILNOST!
INOVATIVNE STRATEGIJE ODREĐIVANJA CENA KOJE POBOLJŠAVAJU PROFITABILNOST, PRIVLAČE NOVE POTROŠAČE I TRANSFORMIŠU CELE INDUSTRIJE.
U Pametnom određivanju cena, profesori poslovne škole Wharton i priznati stručnjaci za oblast određivanja cena, J. Raju i Z. J. Zhang koriste primere iz oblasti vrhunskih i niskih tehnologija, potrošačkih i industrijskih tržišta, tržišta SAD-a i stranih tržišta kako bi ispričali priče o inovativnim strategijama određivanja cena koje mogu pomoći kompanijama da stvore i ostvare kako novu vrednost, tako i nove potrošače.
Pametno određivanje cena upoznaje rukovodilac marketinških i proizvodnih sektora, povezujući sa korporativnim strategijama, sa mnogim inovativnim pristupima određivanja cena, kao i sa istraživanjima i načelima korišćenim u stvaranju tih pristupa. Ispunjena ilustrativnim primerima iz poslovnog sveta, čitaoci će otkriti u kojim restoranima klijenti sami određuju cene, naučiti kako su Google i ostale kompanije iz industrije vrhunskih tehnologija koristile određivanje cena da preoblikuju celu industriju i razumeti kako direktori u Kini uspešno započinju i vode ratove cenama kako bi pokorili nova tržišta.
„Ako Vas je ikada zanimalo kako se određuju cene, pronaći ćete odgovor u Pametnom određivanju cena. Ova knjiga najopsežnije obrađuje ovu temu u okvirima današnje nove ekonomije. Zapažanja iz knjige su neprocenjiva.”
- DAVID J. REIBSTEIN, predaje marketing na poslovnoj školi Wharton, Univerzitet u Pensilvaniji, u klasi profesora Williama S. Woodside-a i koautor je knjige Marketing Metrics

„Globalna konkurencija i nove tehnologije povećale su važnost odluka o određivanju cena više nego ikad pre. U ovoj pametnoj i izvrsnoj knjizi, Jagmohan Raju i John Zhang upakovali su mnogo godina iskustva i stručnosti kako bi pomogli menadžerima da se snađu u kompleksnom poslovnom okruženju s kojim se svakodnevno suočavaju.”
- SUNIL GUPTA, predstavnik Katedre za marketing, klasa profesora Edwarda W. Carter-a na poslovnoj školi Harvard
„Pametno određivanje cena nudi jedinstveni pogled na to kako inovacije u određivanju cena mogu povećati obim poslovanja i transformisati tržišta. Sinteza najboljih praksi određivanja cena iz različitih kompanija širom sveta i zapažanja prilikom istraživanja veoma su poučni. Ova je sjajna knjiga neophodna za svakoga ko je zainteresovan za istraživanje važnosti određivanja cena.”
- KAMEL JEDIDI, predaje poslovanje, klasa profesora Johna A. Howarda na Univerzitetu Columbia
„Neophodna literatura svih menadžera koji moraju doneti profitabilne odluke o cenama u rastućem međunarodnom tržišnom okruženju. Raju i Zhang predstavljaju vrlo inovativna rešenja za najzahtevnije probleme u modernom određivanju cena, naučnoo utemeljeno, fokusirano na menadžment i zabavno štivo.”
- DR. HARLEY KROHMER, predsednik Instituta za marketing i menadžment Univerziteta Bern

Kratak sadržaj
Uvod: Otisci prstiju nevidljive ruke
Određivanje cijena po principu „Plati koliko želiš”
Zašto su najbolje stvari u životu besplatne
Umijeće ratovanja cijenama
Razmišljati u malim razmjerima
Automatsko snižavanje cijena
Sam odredi cijenu
Pretplati se i štedi: određivanje cijena za ostvarivanje marketinške profitabilnosti
Snobovska premija
„Plati ako djeluje“
Zaključak

J. RAJU predaje na poslovnoj školi Wharton u klasi profesora Joseph J. Aresty-a i predstojnik je Katedre za marketing, Univerziteta u Pensilvaniji. Njegova područja istraživanja su: određivanje cena novih proizvoda, cenovni popusti, kuponi, robne marke, maloprodaja, kompenzacije prodajnom osoblju i upravljanje distribucijskim kanalom. Neki od klijenata koje je u poslednje vrieme savetovao su Wyeth, Medtronic, Warner Home Video, itd.
Z. J. ZHANG predaje marketing na poslovnoj školi Wharton, Univerziteta u Pensilvaniji, u klasi profesora Murrel J. Adesa. Njegova područja istraživanja su određivanje cena i prihodni modeli, ciljane cenovne strategije, upravljanje maloprodajom, inženjering cena i strategije kompetitivnosti.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Porudžbinu možete da napravite i telefonom, ako nas pozovete na brojeve 060 050 1567 ili 060 050 1568, u periodu od 9 do 17 h. Van tog perioda možete nam poslati sms koji treba da sadrži: tačan naslov knige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona. Prilikom poručivanja telefonom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. A možete poručiti i mejlom, slanjem istih podataka na sajt@makart.rs.
Prilikom poručivanja telefonom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Možete nas pozvati na brojeve telefona 060 050 1567 ili 060 050 1568 (od 9 do 17 h). Van tog perioda možete nam poslati sms koji treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nas pozvati na brojeve telefona 060 050 1567 ili 050 060 1568 (od 9 do 17 h). A možete nam i pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pozvati telefonom na brojeve 060 050 1567 ili 060 050 1568, a možete nam i pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.