novo
ostavite pušenje za 30 dana kako da bez muke trajno prestanete da pušite

OSTAVITE PUŠENJE ZA 30 DANA: KAKO DA BEZ MUKE TRAJNO PRESTANETE DA PUŠITE

Danijel F. Sajdman
Sednete, zapalite cigaretu, počnete da čitate knjigu i do kraja knjige, vi ni ne primetite da više ne pušite. Potpuno bezbolna i neinvazivna metoda za ostavljanje pušenja.
Podelite:

Kako da bez muke trajno prestanete da pušite

Često čujemo izgovore poput „previše sam pod stresom da bih ostavio cigarete“, „ugojiću se ako prestanem da pušim“, „sto puta sam pokušala i nikada nisam uspela“ i slično Zašto još uvek pušite, iako želite da prestanete? Na osnovu svog dvadesetogodišnjeg istraživačkog i praktičnog rada s mnogobrojnim pušačima u ordinacijama na Univerzitetu Kolumbija, dr Danijel Sajdman shvata da ljudi puše – i prestaju da puše – iz različitih razloga, pa tako ono što daje rezultate kod jednog pušača možda neće delovati kod drugog.

Ako ste situacioni pušač, praćenjevaših reakcija u različitim situacijama predstavlja korak napred ka trajnom ostavljanju cigareta. Ako ste zabrinuti za svoju težinu ukoliko prestanete da pušite, pravilna upotreba nikotinske zamenske terapije pomoći će vam da ozdravite u svim aspektima života. Ako ste pušač kojeg emocije podstiču da zapali cigaretu pravljenjem „rasporeda pušenja“ i strogim pridržavanjem tog rasporeda, prekida se veza između stresnih situacija i želje za cigaretom.U sveobuhvatnom tridesetodnevnom programu, dr Sajdman objašnjava kako da reorganizujete obrasce u svom mozgu, iskoristite sva sredstva koja su vam na raspolaganju i završite mesec kao nepušač, s osećajem da ste jači nego ikada pre!„Dr Sajdman nam je podario promišljenu, sažetu i dragocenu knjigu. Pročitajte je i prepoznajte sebe. Prestanite da pušite!“– Dr Alan M. Lans„Sjajan tekst o izazovima koji vas čekaju kada odlučite da prestanete s pušenjem.“– Dr Herbert Pardes„Sajdman uviđa da svaki pacijent ima svoju jedinstvenu priču i razlog što puši, pa su tome prilagođene i metode odvikavanja.“– Dr Džozef Porder

Pošalji