odrasti digitalno

ODRASTI DIGITALNO

Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

KAKO MREŽNA GENERACIJA MENJA VAŠ SVET?
Verovatno poznajete osobu starosti između 11 i 30 godina. Videli ste ih kako rade pet stvari odjednom: šalju tekstualne poruke prijateljima, preuzimaju muziku, postavljaju videosnimke, gledaju film na dvoinčnom ekranu i rade ko zna šta na Facebook-u ili MySpace-u. Oni su prva generacija koja je odrasla u digitalnom okruženju - i deo su globalnog kulturnog fenomena koji je ovde i koji će ostati s nama. Krajnja granica je sledeća: razumete li mrežnu generaciju, razumećete i budućnost. Ako ste baby boomer ili pripadnik generacije X, ovo je vaš terenski vodič.
Kao očaravajući pogled iznutra na mrežnu generaciju, knjiga Odrasti digitalno nadahnuta je privatnom istraživačkom studijom vrednom 4 miliona dolara. Autor knjige prema časopisu New York Times, Don Tapscott, anketirao je više od 11.000 mladih ljudi. Umesto gomile razmaženih screenager-a sa kratkim rasponom pažnje i nikakvim društvenim veštinama, otkrio je izvanredno bistru zajednicu koja je razvila revolucionarne nove načine mišljenja, interakcije, rada i druženja.
Odrasti digitalno otkriva:
• kako mozak mrežne generacije obrađuje podatke;
• nekoliko načina za privlačenje i angažovanje mladog talenta na radnom mestu;
• sedam smernica za nastavnike kako bi iskoristili potencijal mrežne generacije;
• Roditeljstvo 2.0: Nema takvog mesta kao što je novi dom;
• Građanska mreža: Kako mladi ljudi i internet preobražavaju demokratiju.
Današnji mladi ljudi služe se tehnologijom na načine koje niste mogli ni zamisliti. Umesto pasivnog gledanja televizije, mrežna generacija aktivno učestvuje u stvaranju zabave i informacija. Prvi put u istoriji mladi su autoritet u nečemu vrlo važnom i menjaju svaki aspekt našega društva, od radnog mesta do tržišta, od učionice do dnevnog boravka, od biračke kabine do Ovalne kancelarije.
Digitalno doba je prisutno. Mrežna generacija je stigla. Upoznajte budućnost.


„Još jednom, Don Tapscott uhvatio je deo zeitgeista. Odrasti digitalno pokazuje moć menjanja sveta mrežne generacije i način na koji razmišlajju o svemu, od obrazovanja, preko života, doma, do građanskog delovanja. Ako želite shvatiti njihov uticaj, pročitajte ovu knjigu.”
- Eric Schmidt, CEO, Google
„Don Tapscott pruža pronicljivu i praktičnu knjigu za svakog ko pokušava bolje razumeti, poštovati i osloboditi puni potencijal današnje omladine. Potpomognuta sveobuhvatnim istraživanjem, Odrasti digitalno raskrinkava popularne mitove i otkriva norme i motivaciju generacije spremne preobraziti posao, obrazovanje, vlast i društvo.”
- James Quigley, CEO, Deloitte Touche Tohmatsu
„Niko nije obavešteniji komentator o preobražavajućem uticaju digitalnog doba od Don Tapscott-a.”
- Brad Anderson, predsedavajući i CEO, Best Buy
„Don Tapscott pruža uzbudljivu autokartu za preživljavanje i napredovanje u doba povezanosti.”
- Michael S. Dell, predsedavajući i CEO, Dell
„Don Tapscott jasno je to prikazao. Morate to pročitati.”
- Richard Florida, autor: Ko je vaš grad? i Uspon kreativne klase
„Za svakoga ko upravlja organizacijom koja se oslanja na talente, Odrasti digitalno ključno je štivo.”
- William Green, predsedavajući i CEO, Accenture
„Prvi vodič u zemlju mrežne generacije koji treba pročitati i posetitelji i stanovnici.”
- Nicholas Negroponte, osnivač i predsedavajući, „Jedan računar za svako diete”
„U knjizi Odrasti digitalno Tapscott na jedinstven način pokazuje kako prikupljati važne doprinose koje ova generacija može pružiti.”
- Fred Smith, predsednik i CEO, FedEx

Kratak sadržaj
I. UPOZNAJTE MREŽNU GENERACIJU
Mrežna generacija stasava
Generacija uronjena u bitove
Osam normi mrežne generacije: Obilježja generacije
Mozak mrežne generacije
II. PREOBRAŽAJ INSTITUCIJA
Mrežna generacija kao učenici: Promišljanje obrazovanja
Mrežna generacija kao radna snaga: Promišljanje talenta i upravljanja
Mrežna generacija kao potrošači: Mreže n-utjecaja i prozumerska revolucija
Mrežna generacija i obitelj: Nema takvog mjesta kao što je novi dom
III. PREOBRAŽAJ DRUŠTVA
Mrežna generacija i demokracija: Obama, društvene mreže i građanski aktivizam
Učiniti svijet boljim mjestom – iz temelja
U obranu budućnosti

DON TAPSCOTT predsjedavajući je Inovacijske mreže nGenera i izvanredni profesor menadžmenta na Menadžerskoj školi Joseph L. Rotman Univerziteta u Torontu. Međunarodni je autor bestselera i koautor jedanaest knjiga uključujući: Wikinomiju, Promenu paradigme i Digitalnu ekonomiju.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.