nova generacija potrošača i lidera u vuca svetu

NOVA GENERACIJA POTROŠAČA I LIDERA U VUCA SVETU

Ušteda 139 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

Da bi ostali u koraku sa savremenim trendovima i neprestanim prilivom informacija, nova generacija je naučila da konstantno prati novine, da uči šta da koristi i na koji način da odvoji važno od nevažnog. Ne čudi zato da za sebe kažu da su „šta tu ima za mene“ generacija. Moguće je da ovo odgovor na pitanje zašto su im fleksibilnost i personalizovano učenja bitni, a konstantan rad na sebi predstavlja celoživotnu obavezu.

Kao digitalna generacija mogu da agilnije prigrle promene, imaju proaktivan odnos prema društvenoj zajednici i životnoj sredini primenjujući kolaboraciju i zajedničko stvaranje dodatnih vrednosti. Njihova uloga je sve vidljivija u firmama jer njihov doprinos jeste u kreiranju disraptivnih
i inkrementalnih inovacija kao novih rešenja u sve kompleksnijem poslovanju.

„Pred vama je knjiga koja se bavi jednom od najaktuelnijih tema na svetu sa mnogo interesantnih uvida o novoj dominantnoj generaciji potrošača, zaposlenih i lidera ‐ Generaciji Y. Spoznajući njihove potrebe, motivaciju, identitet, vrednosti, lojalnost, kao i o njihov odnos prema znanju, kreativnosti, riziku, slobodnom vremenu, dolazimo do spoznaje budućeg biznisa i života na planeti u VUCA svetu. Tu je i svež uvid i u generaciju Z, čiji najstariji predstavnici, kao prva 100% digitalna generacija, u ovom trenutku završavaju studije i počinju aktivno da utiču i menjaju svet oko sebe. Ono što definitivno čini knjigu više nego aktuelnom je i osvrt na COVID 19 i njegovu trenutnu i buduću ulogu na poslovno i životno okruženje. Malo je knjiga danas koje su na tako studiozan način, brzo i pravovremeno uključile posledice, ali i mogućnosti koja svetska pandemija nosi sa sobom, u vremenu dok borba sa ovim opakim virusom još traje. Ipak, za mene najveća vrednost ove izuzetne knjige je što, pored svoje globalne aktuelnosti, u isto vreme ravnopravno postavlja pitanja i daje istraživanjem potkrepljene odgovore na najaktuelnije teme na srpskom tržištu i time omogućava izuzetno koristan i važan uvid kojim obično veoma retko raspolažemo u realnom vremenu.“ – Miša Lukić, New Startegy

„Jedna od retkih knjiga napisanih na srpskom jeziku koja sinergetski iznosi ključna zapažanja na temu ključnih potrošača sadašnjice i njihove liderske uloge u društvu sada i sutra. Knjiga koja mogućava korišćenje i primenu saznanja i u realnoj privredi, za proizvodno‐distributivno orijentisane kompanije i profesionalce, ali i za kreatore ekonomskih politika i lidere u društvenoj zajednici.“ – Dr Ana B. Bovan

„Knjiga je posvećena studentima, naučnoj zajednici, menadžerima kompanija, zaposlenima i poslovnoj zajednici, a po svojoj temi, pedagoškoj dimenziji i filozofskom pristupu, namenjena je budućnosti.“ – Dr Radmila Janičić

„Veoma značajan i zanimljiv deo teksta predstavljaju primeri, poput izjava blogera, slučajeva iz prakse i brojnih ilustracija.“ – Dr Galjina Ognjanov

„Ima za cilj da nam otkrije ogroman razvojni potencijal statistički najbrojnijeg segmenta radno aktivnog stanovništva koje predstavlja veliki ekonomski i društveni resurs a to je (Y) generacija tzv.milenijalaca, kao i nadolazećeg izvora nove kreativnosti i stvaralaštva – Z generacije.“ – Dr Sanja Popović‐Pantić

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Porudžbinu možete da napravite i telefonom, ako nas pozovete na brojeve 060 050 1567 ili 060 050 1568, u periodu od 9 do 17 h. Van tog perioda možete nam poslati sms koji treba da sadrži: tačan naslov knige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona. Prilikom poručivanja telefonom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. A možete poručiti i mejlom, slanjem istih podataka na sajt@makart.rs.
Prilikom poručivanja telefonom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Možete nas pozvati na brojeve telefona 060 050 1567 ili 060 050 1568 (od 9 do 17 h). Van tog perioda možete nam poslati sms koji treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nas pozvati na brojeve telefona 060 050 1567 ili 050 060 1568 (od 9 do 17 h). A možete nam i pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pozvati telefonom na brojeve 060 050 1567 ili 060 050 1568, a možete nam i pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.
MOJ KOČIJAŠ
KNJIGA NESPOKOJA
PRVE BRAZDE
MINDFUCK
FRANTUMALJA
CRVENE STOLIČICE
KULTURA GOVORA
NORMALNI LJUDI