naučno oglašavanje
rasprodato

NAUČNO OGLAŠAVANJE

Klod C. Hopkins
Podelite:
Savremeni vrhunski stručnjaci za marketing svoje ideje nalaze u tekstovima napisanim pre skoro 100 godina. Zašto? Zato što razumeju šta ljude pokreće na kupovinu. Razumeju da se ljudska priroda vremenom nije promenila. Ljudima se prodaje na osnovu emocija koje se nisu menjale još od vremena Gaja Julija Cezara. Autor knjige "Naučno oglašavanje" Klod C. Hopkins (1866-1932) je jedan od velikih pionira marketinga. Poznat je po tome što je uveo u praksu besplatne uzorke, besplatne probne periode, vraćanje novca, garancije, probu u prodavnici... On je primenio "štampana veština prodaje" filozofiju, ali njegova celokupna filozofija oglašavanja bila je još jasnija. On je prvi koristio naučne principe u oglašavanju. Napisao je samo dve knjige: "Naučno oglašavanje" i autobiografiju "Moj život u oglašavanju". Vrhunski pisci oglasa Hopkinsovu prvu knjigu smatraju svojom "Kako da..." biblijom.
Pošalji