najbolji prezenter

NAJBOLJI PREZENTER

Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

TEHNIKA, STIL I STRATEGIJA NAJPOZNATIJEG AMERIČKOG TRENERA GOVORNIŠTVA!
Jerry Weissman, edukator u području korporacijskih izlaganja, dvadeset godina je proveo podučavajući izvršni kadar o vođenju uspešnih i profitabilnih promotivnih turneja prve javne ponude deonica. Njegovi klijenti pripisuju rast cena deonica i višu vrednost prve javne ponude deonica upravo njegovim edukativnim metodama. Weissmanove tehnike su se pokazale efikasnim za desetine vodećih svetskih lidera uključujući i Tima Koogla, osnivača i predsednika uprave kompanije Yahoo!, Scotta Cooka, osnivača firme Intuit te Reeda Hastinsa, osnivača i predsednika uprave kompanije Netflix.
Sada vam Najbolji prezenter donosi istu onu efikasnu tehniku, stil i strategiju koje su izvršnom kadru u više od 1000 kompanija pomogle u povećanju finansija i prodaji, predlaganju partnerstva i dobijanju odobrenja projekata. Zajedno sa studijama slučaja poznatih powerprezentera, Martina Luthera Kinga, Johna F. Kennedyja, Ronalda Reagana i Baracka Obame, ova vas knjiga uči kako da održite pobednički govor ili prezentaciju koji će zadržati pažnju publike od početka do kraja.
Pratićete program koji u sedam koraka pokazuje kako sadržaj govora oblikuje uverljivu priču. Naučićete kako da svladate tremu pre javnog nastupa, a izlaganje će učiniti snažnim i uverljivim i ujedno prirodnim. Naučićete kako da komunicirate i mimikom i gestovima da izazovete empatiju publike, kao i kako da grafički dizajn i animaciju integršete u izlaganje.

„Jerry Weissman jedan je od vodećih svetskih stručnjaka za pitanja nadilaženja treme, a njegova se tajna temelji na nečemu sasvim prirodnom - ugođaju koju osjećamo kada vodimo razgovor s drugom osobom.”
- Chip Heath, koautor knjige Made to stick: Why Some Ideas Survive and Others Die
„Jerry-jevi treninzi su u naše IPO prezentacije uveli mnogo jasnoće. Ovu knjigu bi trebalo da pročitaju ne samo direktori koji se bave IPO-om već i svi oni koji vode važne prezentacije.”
- Reed Hastings, osnivač i CEO, Netflix
„Jerry je jedinstven trener. Ako trebate da održite važnu prezentaciju, kupite ovu knjigu. Odmah. Ne reskirate mnogo – samo svoj dohodak, svoj uticaj i uspeh svog projekta.”
- Scott Cook, osnivač i Chairman of the Executive Commitee, Intuit
„Ova knjiga će vam pomoći da iskoristite sopstvene prirodne harizme. Ona je poput bočice nabijenog karaktera. Otpijte malo i rasturaćete.”
- Guy Kawasaki, suosnivač tvrtke Alltop.com i autor knjige Reality Check
„Vlastitim sam očima video kako Jerry stvara milijarde u vrednosti deonica na berzi, upoznajući CEO-e sa svojim stilom i tehnikom podučavanja. Sada je sve to smestio u knjigu od 250 stranica. Nije li to super?”
- Andy Kessler, autor bestselera Wall Street Meat i Running Money
„Jerry Weissman jednostavnim izrazima objašnjava kako da ustanete, biti zapažen i postati majstor uticaja na ljude.”
- Simon Witts, korporativni potpredsednik, Enterprise and Partner Grupa, Microsoft Corporation
„Jerry ima tajanstvenu sposobnost da veštinu komunikacije pretvori u nauku. Knjiga Najbolji prezenter propisan je putokaz prema samopouzdanju i efikasnosti u komunikaciji.”
- Ron Ricci, potpredsednik, Odsek za korporativno pozicioniranje, Cisco Systems

Kratak sadržaj
Dobar i loš način za podučavanje prezentacije
Kako način govora i predavanja može povećati vrijednost IPO-a
Djela govore više od riječi
Glavni zadatak: svidjeti se publici
Leptirići u vašem trbuhu
Kako pripremiti sadržaj
Možete biti najbolji prezenter − ne traži se karizma
Mentalna metoda prezentacije: neka leptirići lete u formaciji
Služite se govorom tijela
Kontrolirajte kadencu (ritam govora)
Majstori igre
Što svaki govornik može naučiti od Baracka Obame
Grafička sinkronizacija
Grafički prikazi i kazivanje
Piramida Power prezentacije
Koda-kraj bez kraja

JERRY WEISSMAN je vodeći američki edukator u području korporativnih izlaganja. Na njegovoj listi klijenata su izvršni kadar kompanije Yahoo!, Cisco Systems, Microsoft, Intel, Netflix i mnogi drugi. Pripremao je izvršne direktore za više od 500 promocija prve javne ponude deonica, pomogao im je da prikupe stotine milijardi dolara. Osnivač je firme Power Presentation Ltd. Pomogao je i više od 500 firmi da pripreme prezentacije o kojima je zavisio ishod posla. Njegove knjige Na vatrenoj liniji: Kako se uhvatiti ukoštac s teškim pitanjima…u presudnim trenucima i Prezentacijom do uspeha: Umeće predstavljanja magazin Fortune je uvrstio na listu osam knjiga koje se svakako moraju pročitati. Za dodatne informacije posetite www.powerltd.com.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.