modni marketing savremene tendencije

MODNI MARKETING : SAVREMENE TENDENCIJE

Milica Slijepčević
Knjiga MODNI MARKETING: SAVREMENE TENDENCIJE, Milice Slijepčević, prati razvoj modne industrije koja se vrtoglavo razvija. Kroz četrnaest poglavlja opisane su savremene tehnologije čiji je razvoj doprineo da u modnoj industriji dođe do drastičnog rasta obrtnog kapitala. Posebna pažnja posvećena je modnom marketingu, kao neizostavnom delu ove grane industrije.

Svetska modna industrija jedna je od najbrže rastućih idustrija. Ubrzani tehnološki razvoj doveo je do enormnog rasta obrta kapitala u ovoj privrednoj delatnosti. U ovoj knjizi praćeni su ključni tokovi koji se odnose na modni marketing kao glavni put koji povezuje proizvođače i potrošače modnih proizvoda.
U četrnaest poglavlja obrađeni su svi bitni aspekti. Ukazano je na to da proizvodnja trpi ogromne promene pojavom četvrte industrijske revolucije. Usled automatizacije procesa, uvođenja robota, virtuelnih modela, polako, ali sasvim sigurnim koracima i modna industrija dolazi do stepena razvoja na kom može poneti predznak 4.0.

Pošalji