DESIGN THINKING 5
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.
Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.
Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.
Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.
Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Podaci
- Izdavač:Finesa
- Barkod:9788663030688
- Broj strana:272
- Pismo:Latinica
- Povez:Mek
- Format:24 cm
- Godina izdanja:2021
Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme “Dodaj u korpu” – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
U svakom trenutku pogledom na korpu možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu i otvori će Vam se obrazac za kupovinu.
Možete birati između plaćanja:
- Pouzećem
- Uplatom na račun
- Platnim karticama