medijske industrije

MEDIJSKE INDUSTRIJE

Medijske industrije ne samo da prenose već i aktivno učestvuju u stvaranju nove slike sveta i novih bogatstava, one govore o našim životima ali ih istovremeno iz temelja menjaju, da bi, možda, uskoro upravljale njima. Aleksandar Luj Todorović nam u svojoj knjizi govori da se medijske industrije nalaze danas u središtu kulturnih, društvenih i ekonomskih kretanja.

Akcija: Akcija 3 za 1.500: Medijska pismenost

U saradnji sa izdavačkom kućom Clio pripremili smo vam odličnu akciju: izabrana kolekcija knjiga o medijima, novinarstvu, komunikaciji i uticaju tehnologije na društvo. Da biste ostvarili akcijsku cenu knjige od 500 dinara, minimalan iznos za kupovinu je 3 knjige. Popust se obračunava na kraju, tek kada minimalno 3 knjige dodate u korpu. Broj knjiga je minimalno 3, ali možete poručiti i 4, 5, 6... itd. Na području Srbije dostava je besplatna za porudžbine preko 2.999 din.

Ušteda 143 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

Medijske industrije predstavljaju pojavu koja se dugo rađala i razvijala i dosegla takve razmere da je postala jedan od najvažnijih faktora savremenog društva, koji utiče na skoro sva društvena kretanja. Njihov se uticaj očituje kako na kulturnom, tako i na informacionom, ali i na ekonomskom polju. Možemo slobodno reći da se medijske industrije nalaze danas u središtu kulturnih, društvenih i ekonomskih kretanja. One ne samo da prenose već i aktivno učestvuju u stvaranju nove slike sveta i novih bogatstava, one govore o našim životima ali ih istovremeno iz temelja menjaju, da bi, možda, uskoro upravljali njima.

Ostavi komentar

Ocena:

Ko je autor knjige „MEDIJSKE INDUSTRIJE“?
Aleksandar Luj Todorović
O čemu govori knjiga „MEDIJSKE INDUSTRIJE“?
Medijske industrije ne samo da prenose već i aktivno učestvuju u stvaranju nove slike sveta i novih bogatstava, one govore o našim životima ali ih istovremeno iz temelja menjaju, da bi, možda, uskoro upravljale njima. Aleksandar Luj Todorović nam u svojoj knjizi govori da se medijske industrije nalaze danas u središtu kulturnih, društvenih i ekonomskih kretanja.
Koji je žanr knjige „MEDIJSKE INDUSTRIJE“?
Nauka, Popularna nauka, Stručna literatura, Eseji, publicistika
Koji je izdavač knjige „MEDIJSKE INDUSTRIJE“?
CLIO
Koji je broj strana knjige „MEDIJSKE INDUSTRIJE“?
283
Koji je povez knjige „MEDIJSKE INDUSTRIJE“?
Broširani povez
Koji je ISBN kod knjige „MEDIJSKE INDUSTRIJE“?
978-86-7102-635-2
Koje je pismo knjige „MEDIJSKE INDUSTRIJE“?
latinica
Koja je godina izdanja knjige „MEDIJSKE INDUSTRIJE“?
2020
Da li je knjiga „MEDIJSKE INDUSTRIJE“ trenutno dostupna za kupovinu?
Da, knjiga je trenutno dostupna.
Koja je cena knjige „MEDIJSKE INDUSTRIJE“?
Cena knjige je 1.287 rsd
Koje još knjige postoje u ponudi od autora knjige „MEDIJSKE INDUSTRIJE“?
DISKURS NOVIH TEHNOLOGIJA, INTERAKTIVNA TELEVIZIJA
Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.

Prijavite se za Newsletter