marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

MARKETING U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU

Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

KNJIGA KOJA JASNO OBJAŠNJAVA MARKETINŠKE KONCEPCIJE I POKAZUJE KAKO SE ONE PRIMENJUJU NA SITUACIJE U STVARNOM ŽIVOTU!
Udžbenik ima međunarodni fokus, što je posebno važno u doba sve veće globalizacije. Po­slovna tržišta postala su međunarodna – domaće firme šire se u inostranstvo, a strane firme žele ući na američko tržište – stoga je neophodno da današnji čitaoci budu izloženi poslov­nim i kulturnim primerima iz drugih delova sveta. Umesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu, autori su uključili takve primere u sve delove knjige.
Ovu smo knjigu pisali misleći na Vas – ona objašnjava svrhu i zadatak uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposleni koji kontaktiraju s klijentima dieo našeg proizvoda marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma, marketing je svačiji posao. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korišćenje primera i ilustracija a sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom.
Kotler, Bowen, Makens

Kratak sadržaj

I. DIO RAZUMIJEVANJE MARKETINŠKOG PROCESA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU
1. Uvod: Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu
2. Odlike usluga u marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma
3. Uloga marketinga u strateškom planiranju
II. DIO RAZVOJ MARKETINŠKIH PRILIKA I STRATEGIJA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
4. Marketinško okruženje
5. Marketinški informacijski sustavi i marketinško istraživanje
6. Tržišta krajnje potrošnje i ponašanje potrošača pri kupnji
7. Ponašanje organizacijskog kupca na grupnim tržištima
8. Segmentacija tržišta, odabir ciljnog tržišta i pozicioniranje na tržištu
III. DIO RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
9. Izrada i upravljanje proizvodima
10. Unutarnji marketing
11. Izgradnja odanosti klijenata putem kvalitete
12. Određivanje cijena proizvoda: razmatranja, pristupi i strategija određivanja cijena
13. Distribucijski kanali
14. Promoviranje proizvoda: komunikacija i politika promidžbe i oglašavanja
15. Promoviranje proizvoda: odnosi s javnošću i unapređenje prodaje
16. Profesionalna prodaja
IV. DIO UPRAVLJANJE MARKETINGOM U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
17. Elektronički marketing: internetski marketing, marketing temeljen na bazi podataka i izravni marketing
18. Destinacijski marketing
19. Marketinški plan za sljedeću godinu

PHILIP KOTLER profesor je međunarodnog marketinga, odlikovan počasnom titulom S. C. Johnson & Son Distinguished Professor, na J. L. Kellogg Graduate School of Management, Univerzitet Northwestern. Profesor Kotler jedan je od vodećih autoriteta u području marketinga. Magistrirao je ekonomiju na Univerzitetu u Chicagu, a doktorirao u istom području na MIT-ju. Dr. Kotler koautor je knjige Principi mar­ketinga (srpsko izdanje Mate d.o.o., 2007.) kao i autor knjige Upravljanje marketin­gom: analiza, planiranje, primjena i kontrola (hrvatsko izdanje Mate d.o.o., 2008.).
JOHN T. BOWEN dekan je Koledža za upravljanje hotelima i restoranima Conrad N. Hilton na Univerzitetu Houston. Profesor Bowen držao je kurseve i seminare o marketingu u Aziji, Australiji, Srednjoj Americi, Evropi i Južnoj Americi. Dr. Bo­wen pruža savetodavne usluge velikim i malim kompanijama koje posluju u području ugostiteljstva i hotelijerstva. Formalno obrazovanje dr. Bowena obuhvata dodiplomske studije iz upravljanja hotelima na Univerzitetu Cornell, magistraturu iz poslovnog upravljanja i naučnu magistraturu na Državnom univerzitetu Corpus Christi, a doktorat u području marketinga na Univerzitetu Texas A&M. Dr. Bowen član je udruženja HCIMA.
JAMES C. MAKENS aktivno deluje u industriji putovanja. Držao je menadžerske se­minare za Korporaciju Sheraton, Hotele Regent International, Tajvansko udruženje hotela kao i australski Travelodge. Takođe je vršio dužnost prodekana na INCAE-i, podružnici Poslovne škole Harvard u Centralnoj Americi. Dr. Makens je nedavno otišao u penziju, napustivši profesorsko mesto na postdiplomskom studiju na Poslovnoj školi za menadžment Babcock Univerziteta Wake Forest.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Porudžbinu možete da napravite i telefonom, ako nas pozovete na brojeve 060 050 1567 ili 060 050 1568, u periodu od 9 do 17 h. Van tog perioda možete nam poslati sms koji treba da sadrži: tačan naslov knige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona. Prilikom poručivanja telefonom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. A možete poručiti i mejlom, slanjem istih podataka na sajt@makart.rs.
Prilikom poručivanja telefonom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Možete nas pozvati na brojeve telefona 060 050 1567 ili 060 050 1568 (od 9 do 17 h). Van tog perioda možete nam poslati sms koji treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nas pozvati na brojeve telefona 060 050 1567 ili 050 060 1568 (od 9 do 17 h). A možete nam i pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pozvati telefonom na brojeve 060 050 1567 ili 060 050 1568, a možete nam i pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.