marketing menadžment

MARKETING MENADŽMENT

Najnovije, 15. izdanje udžbenika Marketing Menadžment koji su napisali vrhunski autoriteti iz oblasti marketinga, Filip Kotler i Kevin Keler, donosi nove primere iz prakse svetski poznatih, uspešnih i manje uspešnih kompanija i obuhvata najnovije informacije iz različitih sfera marketinga, uz poseban osvrt na oblast digitalnog marketinga.

Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

Marketing Menadžment je najprodavaniji udžbenik marketinga na svetu jer neprekidno ispunjava obećanje svog brenda: da bude prvi koji će odslikati, predstaviti i analizirati najnovije promene u teoriji i praksi marketinga tako da zadrži pažnju čitalaca, navede ih na razmišljanje i pomogne im da unaprede svoja znanja iz različitih sfera marketinga.Od početka do kraja, Marketing Menadžment je apsolutna Biblija marketinga jer čitaoca navodi na dublje razumevanja toga kako marketing zapravo treba da funkcioniše. Pisana je jasnim i konciznim stilom, uz brojne primere iz stvarnog poslovnog sveta i života kojima se plastično dočaravaju strategije marketinga koje su razne kompanije uspešno ili neuspešno primenile u nekom trenutku svog razvoja. Uz to, osvrće se i na nanovije trendove viralnog marketinga i primenu društvenih mreža u promovisanju proizvoda, usluga i brendova.Marketing menadžment razbija iluzije o marketingu kao „zloj sili“ potrošačkog društva i na naučnim osnovama rasvetljava zakone ponude i tražnje. Autori savremeni marketing predstavljaju kao način za postizanje nove paradigme marketinga kao odgovornijeg, usmerenijeg i manje invazivnog alata da se postigne uspeh na tržištu u smisli da se zadovolje suptilnije potrebe potrošača putem odgovornijeg osmišljavanja ponude. Stoga ova knjiga nije namenjena isključivo studentima, već je pogodno štivo i za dokazane stručnjake, profesionalne menadžere i sve ostale koje zanimaju teme marketinga.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.