marketing kroz sadržaj ultimativni vodič

MARKETING KROZ SADRŽAJ: ULTIMATIVNI VODIČ

Da li je u marketingu sadržaj postao manje važan od forme? U vodiču Marketing kroz sadržaj Lazar Džamić i Džastin Kirbi kroz brojne praktične primere analiziraju marketing kroz sadržaj koji oglašivači plasiraju.

Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

Čvrsto verujemo u to da bi Sadržaj trebalo da bude i etos i način razmišljanja svake organizacije – jedan širi pogled na načine pomoću kojih se zadobija pažnja potrošača u svetu u kome je ona deficitarna.
Sadržaj prolazi kroz krizu identiteta – neki stručnjaci veruju da je preobrazio praksu marketinga, dok je za druge samo puki hajp: novo ime za ono što su oglašivači oduvek radili. Autori knjige iz različitih perspektiva i kroz mnogobrojne primere najboljih praksi pristupaju marketingu kroz sadržaj, grupišući diskusiju oko relevantnih tema kao što su monetizacija sadržaja, nativno oglašavanje, izazov merenja rezultata i dr.

Ostavi komentar

Ocena:

Ko je autor knjige „MARKETING KROZ SADRŽAJ: ULTIMATIVNI VODIČ“?
Džastin Kirbi, Lazar Džamić
O čemu govori knjiga „MARKETING KROZ SADRŽAJ: ULTIMATIVNI VODIČ“?
Da li je u marketingu sadržaj postao manje važan od forme? U vodiču Marketing kroz sadržaj Lazar Džamić i Džastin Kirbi kroz brojne praktične primere analiziraju marketing kroz sadržaj koji oglašivači plasiraju.
Koji je žanr knjige „MARKETING KROZ SADRŽAJ: ULTIMATIVNI VODIČ“?
Nauka, Popularna nauka, Stručna literatura
Koji je izdavač knjige „MARKETING KROZ SADRŽAJ: ULTIMATIVNI VODIČ“?
FMK - Fakultet za medije i komunikacije
Koji je broj strana knjige „MARKETING KROZ SADRŽAJ: ULTIMATIVNI VODIČ“?
317
Koji je povez knjige „MARKETING KROZ SADRŽAJ: ULTIMATIVNI VODIČ“?
Broširani povez
Koji je ISBN kod knjige „MARKETING KROZ SADRŽAJ: ULTIMATIVNI VODIČ“?
978-86-81042-43-4
Koje je pismo knjige „MARKETING KROZ SADRŽAJ: ULTIMATIVNI VODIČ“?
latinica
Koja je godina izdanja knjige „MARKETING KROZ SADRŽAJ: ULTIMATIVNI VODIČ“?
2019
Da li je knjiga „MARKETING KROZ SADRŽAJ: ULTIMATIVNI VODIČ“ trenutno dostupna za kupovinu?
Ne, knjiga trenutno nije dostupna.
Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.

Prijavite se za Newsletter