MARKETING KROZ SADRŽAJ: ULTIMATIVNI VODIČ
Da li je u marketingu sadržaj postao manje važan od forme? U vodiču Marketing kroz sadržaj Lazar Džamić i Džastin Kirbi kroz brojne praktične primere analiziraju marketing kroz sadržaj koji oglašivači plasiraju.
Čvrsto verujemo u to da bi Sadržaj trebalo da bude i etos i način razmišljanja svake organizacije – jedan širi pogled na načine pomoću kojih se zadobija pažnja potrošača u svetu u kome je ona deficitarna.
Sadržaj prolazi kroz krizu identiteta – neki stručnjaci veruju da je preobrazio praksu marketinga, dok je za druge samo puki hajp: novo ime za ono što su oglašivači oduvek radili. Autori knjige iz različitih perspektiva i kroz mnogobrojne primere najboljih praksi pristupaju marketingu kroz sadržaj, grupišući diskusiju oko relevantnih tema kao što su monetizacija sadržaja, nativno oglašavanje, izazov merenja rezultata i dr.
Podaci
- Izdavač:FMK - Fakultet za medije i komunikacije
- Barkod:9788681042434
- ISBN:978-86-81042-43-4
- Broj strana:317
- Pismo:latinica
- Povez:Broširani povez
- Format:24 cm
- Godina izdanja:2019
Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme “Dodaj u korpu” – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
U svakom trenutku pogledom na korpu možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu i otvori će Vam se obrazac za kupovinu.
Možete birati između plaćanja:
- Pouzećem
- Uplatom na račun
- Platnim karticama