KRIZA MEDIJA I MEDIJI KRIZE
U ovoj knjizi dat je odgovor na pitanje: Zašto mediji „usred krize ogromnih razmera i globalnog značaja“ ne ispunjavaju svoju Istorijsku ulogu da budu na čelu društvenih promena? „Majka svih revolucija“, kako je Viktor Igo govorio za štampu, danas je naprotiv – jedan od najistrajnijih branilaca neodrživog status quo-a. „Mediji krize“ više nisu sredstva informisanja građana, nego „industrija svesti“ koja radi „za“ profit moćnih društvenih grupa, a „protiv“ demokratije i građanske samosvesti.
Podaci
- Izdavač:SLUŽBENI GLASNIK
- Barkod:9788651917861
- ISBN:978-86-519-1786-1
- Broj strana:463
- Pismo:ćirilica
- Povez:Broširani povez
- Format:23 cm
- Godina izdanja:2014
Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme “Dodaj u korpu” – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
U svakom trenutku pogledom na korpu možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu i otvori će Vam se obrazac za kupovinu.
Možete birati između plaćanja:
- Pouzećem
- Uplatom na račun
- Platnim karticama