novo
firentinski dublet 2 kjaroskuro

FIRENTINSKI DUBLET 2 - KJAROSKURO

Goran Skrobonja, Ivan Nešić
Goran Skrobonja i Ivan Nešić su u prvom delu dvoknjižja „Firentinski dublet: Sfumato“ u četiri ruke postavili scenu za uzbudljivu pustolovinu u kojoj krajem 19. veka učestvuju poznate istorijske ličnosti vikorijanske epohe, s tim da je u središtu svega naš čuveni pisac Milovan Glišić, ali ne zahvaljujući književnim, već kriminološkim kvalitetima. Roman „Firentinski dublet: Kjaroskuro“ je delo koje donosi neobične zaplete, nove interesantne likove, konačna objašnjenja i fenomenalan rasplet
Podelite:

„Knjiga koja vraća radost čitanja!“
– dr Ljiljana Pešikan Ljuštanović
Zagonetni napadač na Milovana Glišića iz Beograda i iz Orijent ekspresa stradao je u obračunu sa piscem i detektivima Skotland jarda u pušionici opijuma, ali to lovcima na Trboseka nije od velike pomoći. Po nalogu kraljice Viktorije, grupi se pridružuju operativci iz novoosnovane britanske tajne službe, kao i japanski emisar koji zna kako izgleda stranica sa simbolima iz nestale Mikelanđelove polovine Firentinskog dubleta. Za dešifrovanje piktograma, grupa angažuje slavnu arheološkinju madam Djelafoa da bi potom, u trenutku nesmotrenosti, Glišić dospeo u šake otmičara kćerke kralja Milana. Kroz pripovest koja se proteže kroz četiri milenijuma, on konačno saznaje šta je svrha Dubleta i kolika se opasnost nadvila nad čitavim svetom.„Uzbudljivi, vratolomni slalom kroz paralelne stvarnosti širom zemaljskog šara do viktorijanskog Londona, od fantastike do živopisnih fakata, od kraljevskih audijencija do prebiranja po mulju, preko intriga i zavera do konačnog obračuna...“– Ilija Bakić„Skrobonja i Nešić dižu zavesu – sve je spremno za veliku završnicu njihove uzbudljive postmoderne sage. Igrači su postavljeni poput šahovskih figura i potezi se ređaju sve brže i brže – do krešenda u kome će se zatresti temelji pozorišta koje su pisci u četiri ruke zajedno izgradili i u kome se tako nadahnuto prepliću realno i fiktivno, istorijske činjenice i bogato popkulturno nasleđe žanra.“– Đorđe Bajić

Pošalji