FILOZOFIJA MEDIJA 2
Knjiga Filozofija medija: ontologija, estetika, kritika II dr Divne Vuksanović predstavlja nastavak promišljanja fi lozofskihproblema, apliciranih na sferu medija i tzv. „medijske kulture“.Elaborirajući aktuelne teme vezane za masovne, proširene, nove medije, kao i domenu multimedije, odnosno tumačeći ih u filozofijskom ključu, što predstavlja novum za teorijskeprilike ovog podneblja, ovom serijom najnovijih ogleda, autorica nas upućuje na problemski odnos, tj. kritičko razmatranje pitanja koja se tiču suvremene estetičke, etičke, političke, ontološke i ideološke strane medijskog posredovanja.
Podaci
- Izdavač:Čigoja štampa
- Barkod:9788682101413
- ISBN:978-86-82101-41-3
- Broj strana:176
- Pismo:latinica
- Povez:Broširani povez
- Format:24 cm
- Godina izdanja:2011
Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme “Dodaj u korpu” – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
U svakom trenutku pogledom na korpu možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu i otvori će Vam se obrazac za kupovinu.
Možete birati između plaćanja:
- Pouzećem
- Uplatom na račun
- Platnim karticama