ekonomija identiteta
rasprodato

EKONOMIJA IDENTITETA

Džordž Akerlof, Rejčel E. Kranton
Podelite:
"Ekonomija identiteta" je novi način razumevanja odluka ljudi - na poslu, u školi i kod kuće. Tom ekonomijom bolje možemo shvatiti zašto podsticaj poput deoničkih opcija deluju ili ne deluju; zašto su neke škole uspešne, a druge nisu; zašto neki gradovi i gradići ne ulažu u svoju budućnost - i mnogo, mnogo više od toga..Ekonomija identiteta premošćuje kritičan jaz u društvenim naukama. U ekonomiju uvodi identitet i norme. Predrasude ljudi o tome šta je primereno, a šta je zabranjeno i za koga, temeljne su za određivanje koliko će se truditi na poslu i kako će učiti, trošiti i štedeti. Zato identitet ljudi - njihove ideje o tome ko su i kakvima žele postati - može biti najvažniji činilac koji utiče na njihove ekonomske živote. I ograničenja koja društvo postavlja na ljudske identitete mogu takođe biti jedna od ključnih odrednica njihovog ekonomskog blagostanja.Kratak sadržaj knjige Rejčel Kranton i Džordža Akerlofa:I. Ekonomija i identitetUvodEkonomija identitetaIdentitet i norme u korisnostiKamen iz RosetteGdje nam je mjesto u današnjoj ekonomijiII. Rad i školovanjeIdentitet i ekonomija organizacijaIdentitet i ekonomija obrazovanjaIII. Rod (spol) i rasaRod (spol) i radRasa i manjinsko siromaštvoIV. Pogled prema budućnostiEkonomija identiteta i ekonomska metodologijaZaključak i pet načina kako identitet mijenja ekonomiju
Pošalji