dobro sam, ne ljuti se

DOBRO SAM, NE LJUTI SE

Ušteda 40 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.
Loika nema već dve godine. Kada se Kler vratila sa raspusta, njen brat više nije bio tu.
Nestao je.
Bez razloga.
Bez objašnjenja.
Kler je pretpostavila da se posvađao s njihovim ocem.

Loik joj piše, uvek iz nekog drugog grada.
Sigurno zna koliko je izjeda tuga što ga nema.

Dan uoči godišnjeg odmora, Kler dobija još jedno pismo od brata. Nekoliko nažvrljanih rečenica.
Dobro je.
Nije oprostio.
Ne vraća se.
Voli je.
Ništa više. Ni reči o iznenadnom odlasku.

Kler će nakratko zaboraviti na svoj posao kasirke i krenuti da traži Loika. Ima nedelju dana.
Da ga pronađe. Da priča s njim. Da shvati.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.