1.980 rsd2.200 rsd
Ušteda 220 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.
POZORIŠTE U POZORIŠTU
1.980 rsd2.200 rsd
Ušteda 220 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.
POZORIŠTE U POZORIŠTU U JUGOSLOVENSKOJ DRAMI 80-IH GODINA XX VEKA:
Hrvatski Faust Slobodana Šnajdera, Duplo dno Gorana Stefanovskog, Putujuće pozorište Šopalović Ljubomira Simovića, Klaustrofobična komedija Dušana Kovačevića i Karamazovi Dušana Jovanovića
Natalija Jevtić svoje čitaoce ponajpre upoznaje sa modelom pozorišta u pozorištu, i to čini na primeren način — precizno i u kratkim crtama nudeći pregled osnovnih pojmova, dosadašnjih autorskih doprinosa, podseća nas da korene ovog modela srećemo mnogo pre no što je on teorijski definisan — još u antičkoj drami, ali i docnije — u delima Šekspira, Čehova, Ibzena, Brehta, a što je veoma važno, sve to čini jasno i nimalo pretenciozno. I definicija koju nudi je jezgrovita i precizna: „Obrazac pozorište u pozorištu možemo da prepoznamo kao celovitu dramu u drami, ali se on može javiti i u obliku pojedinačnih replika u tekstu ili dramskih scena. U oba slučaja, primarne uloge dramskih likova postaju sekundarne, najčešće u okviru određene predstave, performansa, igre ili pojedinačne dramske situacije koja je na poseban način umetnuta u dramu”. (A. Milosavljević)
Hrvatski Faust Slobodana Šnajdera, Duplo dno Gorana Stefanovskog, Putujuće pozorište Šopalović Ljubomira Simovića, Klaustrofobična komedija Dušana Kovačevića i Karamazovi Dušana Jovanovića
Natalija Jevtić svoje čitaoce ponajpre upoznaje sa modelom pozorišta u pozorištu, i to čini na primeren način — precizno i u kratkim crtama nudeći pregled osnovnih pojmova, dosadašnjih autorskih doprinosa, podseća nas da korene ovog modela srećemo mnogo pre no što je on teorijski definisan — još u antičkoj drami, ali i docnije — u delima Šekspira, Čehova, Ibzena, Brehta, a što je veoma važno, sve to čini jasno i nimalo pretenciozno. I definicija koju nudi je jezgrovita i precizna: „Obrazac pozorište u pozorištu možemo da prepoznamo kao celovitu dramu u drami, ali se on može javiti i u obliku pojedinačnih replika u tekstu ili dramskih scena. U oba slučaja, primarne uloge dramskih likova postaju sekundarne, najčešće u okviru određene predstave, performansa, igre ili pojedinačne dramske situacije koja je na poseban način umetnuta u dramu”. (A. Milosavljević)
Podaci
- Izdavač:EVOLUTA
- Broj strana:245
- Pismo:latinica
- Povez:Tvrd povez
- Format:22 cm
- Godina izdanja:2022
Kako da kupim?
Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme “Dodaj u korpu” – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
U svakom trenutku pogledom na korpu možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu i otvori će Vam se obrazac za kupovinu.
Možete birati između plaćanja:
- Pouzećem
- Uplatom na račun
- Platnim karticama