digitalna gerila gerila marketing u digitalnoj eri

DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI

Ušteda 110 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

Od prvobitnog objavljivanja prvog izdanja ove knjige, 2002. godine, mala, ali značajna promena se desila u marketingu. Fokus se prebacio sa promovisanja pojedinaca, biznisa, njihovih proizvoda i usluga na povezivanje sa manjim zajednicama, građenje odnosa sa njihovim članovima i korišćenje tih mreža kao osnov za promovisanje proizvoda. Iako su gerilci oduvek bili fokusirani na takav odnos – veći biznisi su tek nedavno krenuli ovim putem, a načini na koji se ovi odnosi stvaraju i razvijaju su se promenili.
U prvim redovima ove promene su novi mediji, koji prenose informacije putem blogova, podkasta, društvenih mreža i drugih online sredstava. Novi medijise fokusiraju na lakši pristup zajednicama: grupi ljudi koje dele vrednosti, interesovanja i verovanja. Te zajednice su izgrađene na poverenju. Njihovi članovi redovno čitaju blogove, slušaju podkaste, posećuju društvene mreže, šalju poruke i učestvuju u ostalim onlajn aktivnostima.

Ostavi komentar

Ocena:

Ko je autor knjige „DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI“?
Džej Konrad Levinson, Džil Lublin, Rik Frišman
O čemu govori knjiga „DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI“?
Od prvobitnog objavljivanja prvog izdanja ove knjige, 2002. godine, mala, ali značajna promena se desila u marketingu. Fokus se prebacio sa promovisanja pojedinaca, biznisa, njihovih proizvoda i usluga na povezivanje sa manjim zajednicama, građenje odnosa sa njihovim članovima i korišćenje tih mreža kao osnov za promovisanje proizvoda. Iako su gerilci oduvek bili fokusirani na takav odnos – veći biznisi su tek nedavno krenuli ovim putem, a načini na koji se ovi odnosi stvaraju i razvijaju su se promenili.U prvim redovima ove promene su novi mediji, koji prenose informacije putem blogova, podkasta, društvenih mreža i drugih online sredstava. Novi medijise fokusiraju na lakši pristup zajednicama: grupi ljudi koje dele vrednosti, interesovanja i verovanja. Te zajednice su izgrađene na poverenju. Njihovi članovi redovno čitaju blogove, slušaju podkaste, posećuju društvene mreže, šalju poruke i učestvuju u ostalim onlajn aktivnostima.
Koji je žanr knjige „DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI“?
Nauka, Popularna nauka, Stručna literatura, Eseji, publicistika
Koji je izdavač knjige „DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI“?
MIBA BOOKS
Koji je broj strana knjige „DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI“?
280
Koji je povez knjige „DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI“?
Broširani povez
Koji je ISBN kod knjige „DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI“?
978-86-6026-061-3
Koje je pismo knjige „DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI“?
latinica
Koja je godina izdanja knjige „DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI“?
2020
Da li je knjiga „DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI“ trenutno dostupna za kupovinu?
Da, knjiga je trenutno dostupna.
Koja je cena knjige „DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI“?
Cena knjige je 990 rsd
Koje još knjige postoje u ponudi od autora knjige „DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI“?
GERILA MARKETING
Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.

Prijavite se za Newsletter