ceo šest liderskih pristupa koji prave razliku

CEO - ŠEST LIDERSKIH PRISTUPA KOJI PRAVE RAZLIKU

U knjizi "CEO - šest liderskih pristupa koji prave razliku", Skot Keler analizira izazove sa kojima se suočavaju izvršni direktori velikih kompanija, gde su ulozi ogromni i sudbine hiljada zaposlenih često vise o koncu. Istraživanje je obuhvatilo preko 2400 generalnih direktora javnih kompanija, a kroz detaljnu proveru izdvojen je elitni korpus od šezdeset sedam lidera koji su pristali na dubinske intervjue. Među njima su Džejmi Dajmon (JPMorgan Chase), Satia Nadela (Microsoft), Rid Hejstings (Netflix) i Meri Bara (General Motors). Kroz njihove iskrene razgovore, knjiga pruža bogat niz strategija i radnji koje vode ka izvanrednim performansama, čineći je riznicom mudrosti za sve koji teže liderskoj izvrsnosti.

Ušteda 165 rsd (10%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

Bestseler Njujork Tajmsa

Bestseler Wall Street Journal

Od najuticajnije svetske konsultantske firme za menadžment, McKinsey & Company, otkrivajuc´i pogled na to kako najbolji izvršni direktori rade svoj posao na osnovu opsežnih intervjua sa najuspešnijim korporativnim liderima današnjice — uključujuc´i šefove Netflix-a, JPMorgan Chase, General Motors i Sony.

Biti izvršni direktor u bilo kojoj od najvec´ih svetskih kompanija jedna je od najizazovnijih uloga u poslovanju. U pitanju su milijarde, pa čak i trilioni — a sudbine desetina hiljada zaposlenih često visi o koncu. Ipak, čak i kada„ne mogu da promaše“ ljudi sa visokim uspehom osvoje najbolji posao, vrlo malo njih se ističe. Trideset procenata izvršnih direktora sa liste Fortune 500 traje manje od tri godine, a smatra se da dva od pet novih izvršnih direktora propadaju u roku od osamnaest meseci.Za one koji nose teret da budu oni na koga svi računaju, priručnik za izvrsnost je preko potreban.Da bi identifikovali najbolje izvršne direktore 21. veka, autori knige CEO su počeli sa skupom od preko 2400 generalnih direktora javnih kompanija. Opsežna provera pretvorila je tu grupu u elitni korpus, od kojih je šezdeset sedam pristalo na dubinske, višesatne intervjue. Među onima koji dele svoje stavove: Džejmi Dajmon (JPMorgan Chase), Satia Nadela (Microsoft), Rid Hejstings (Netflix), Kazuo Hirai (Sony), Ken Šeno (American Express), Meri Bara (General Motors) i Piter Brabek-Letmat (Nestle).Ono što je proizašlo iz tih iskrenih razgovora bez ograničenja jeste bogat niz načina razmišljanja i radnji koje daju izvanredne performanse. Ubedljiv, praktičan i po obimu bez presedana, knjiga CEO je riznica mudrosti najelitnijih poslovnih lidera današnjice.

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.