bogatstvo na dnu ekonomske piramide

BOGATSTVO NA DNU EKONOMSKE PIRAMIDE

Akcija: Knjige iz oblasti biznisa, ekonomije i menadžmenta

Bilo da želite da unapredite menadžerske veštine, razumete ekonomiju ili pronađete novu biznis strategiju, knjige su vaš najpouzdaniji savetnik. Nudimo vam veliki izbor knjiga iz ovih oblasti. Uz svaku kupovinu knjiga sa ove akcije u vrednosti preko 3.999 din, na poklon dobijate knjigu FOKUS. Dostava je na teritoriji Srbije besplatna za sve porudžbine preko 2.999 din.

Ušteda 61 rsd (1%)
Sve cene su sa uračunatim PDV-om.

REVIDIRANO I DOPUNJENO IZDANJE POVODOM 5. GODIŠNJICE
ISKORJENJIVANJE SIROMAŠTVA KROZ PROFIT
Nadahnute prodornom oštroumnošću izvornog izdanja Bogatstva na dnu ekonomske piramide, veliki broj firmi prepoznaje i izgrađuje poslovne prilike i ostvaruje dobit na novim tržištima među najsiromašnijim ljudima svita - dok istovremeno pomažu u eliminisanju siromaštva i nemaštine. Pet godina nakon prvog izdanja knjige, Prahaladove misli više nisu izolovani slučajevi inovativnog razmišljanja. Oni su dokazana, naširoko praktična „stvarnost”.
Danas, ovim izdanjem povodom 5. godišnjice, Prahalad dopunjuje knjigu kako bi čitaocima osigurao uvid u to kako se njegova zamisao sprovodi u siromašnim regijama širom sveta. Prahalad takođe nudi ažurnu ocenu ključnih pitanja kao što su: Postoji li zaista tržište? Zadovoljava li opseg? Postoji li profit? Ima li inovacija? Radi li se ovde o globalnoj prilici? Pre pet godina, direktori su se mogli nadati da će odgovori na ova pitanja biti pozitivni. Danas, što nam je Prahalad pokazao, mogu biti gotovo sigurni u to.
“C.K. Prahalad smatra da kompanije moraju pokrenuti revoluciju u svom poslovanju u razvijenim zemljama ukoliko se želi omogućiti prosperitet za obe strane ekonomske jednačine. Pozivajući se na bogati prikaz studija slučajeva, njegova uverljivo napisana nova knjiga nudi intrigantne smernice za borbu protiv siromaštva uz pomoć profitabilnosti.”
-
Bill Gates, Predsednik i glavni softverski arhitekt Microsofta (2004.)

„Bogatstvo na dnu ekonomske piramide je knjiga je čije je mesto na vrhu popisa literature poslovnih ljudi, akademskih radnika i stručnjaka koji nastoje da ispune gotovo nedostižan cilj postizanja održivog razvoja u zemljama u razvoju. C. K. Prahalad piše s neobičnom oštroumnošću o potrebama potrošača u siromašnim društvima i prilikama za privatni sektor da služe važnim socijalnim svrhama uz istovremeno povećanje dobiti. Ukoliko tragate za svežim zamislima o tržištima u nastajanju, dalje ne morate tragati. Ovo je knjiga za vas."
- Madeleine K. Albright, Bivši Državni sekretar SAD-a
„Prahalad stavlja čitaoce pred izazov kako preispitati vlastite predrasude u pogledu poslovnih prilika u opsluživanju relativno siromašnih zemalja sveta. Bogatstvo na dnu ekonomske piramide ukazuje na put do poslovnog uspeha i društvenog boljitka – isključivo uz uslov da razvijeni svet promisli kako je do sada isporučivao proizvode i usluge zemljama u razvoju.”
-
Christopher Rodrigues, CEO, Visa International

Kratak sadržaj
Privatni sektor i siromaštvo: napredak tijekom razdoblja 2004.-2009.
Tržište na dnu ekonomske piramide
Proizvodi i usluge za DEP
DEP: globalna prilika
Ekosustav za stvaranje bogatstva
Dokidanje korupcije:
Sposobnost transakcijskog upravljanja
Razvoj kao transformacija društva
Reakcije glavnih izvršnih rukovoditelja na koncept i knjigu
Studije slučajeva i komentari CEO-a:
Jaipur Rugs: povezivanje ruralne Indije s globalnim tržištima
Casas Bahia: Maloprodaja za siromašne
CEMEX: Kuće za siromašne
Hindustan Unilever: Sapun Lifebuoy
Hindustan Unilever: jodirana sol (Annapurna Salt)
Jaipur Foot: Ortopedska pomagala za siromašne slojeve
Očna klinika Aravind: najvredniji poklon
ICICI: Financijske usluge za siromašne
ITC e-Choupal: Tehnologija za siromašne
- knjiga uključuje CD sa videozapisima!

C. K. PRAHALAD je redovni profesor poslovne strategije i nosilac titule McCracken na Poslovnoj školi Ross Univerziteta u Michiganu. On je svetski priznati mislilac na polju menadžmenta. Times of London i Suntop Media izabrali su ga kao najutjecajnijeg živog teoretičara menadžmenta 2007. godine. Koautor je bestselera na ovom polju, kao što su Natjecanje za budućnost, Budućnost tržišnog natjecanja i Novo doba inovacija. Osvojio je nagradu McKinseyja za najbolji članak već četiri puta. Dobitnik je nekoliko počasnih doktorata, uključujući i onaj Univerziteta u Londonu i Tehnološke škole Stevens. Sarađivao je s CEO-ima i višim direktorima u mnogim najjačim kompanijama sveta. Takođe je član Uprave Korporacije NCR, Pearson PLC., Hindustan Unilever Ltd., Svetskog instituta za resurse, i The Indus Enterpreneurs (TiE).

Ostavi komentar

Ocena:

Ukoliko poručujete preko sajta, ubacite željeni naslov u korpu, a potom pratite korake koji će vas odvesti do kraja kupovine. Da bi kupovina bila uspešna, treba da, na samom kraju, štiklirate kućicu “slažem se sa uslovima kupovine”. Ukoliko ste, prilkom popunjavanja podataka, uneli ispravnu mejl adresu, stići će vam potvrda kupovine sa brojem porudžbine. Ukoliko se ne snalazite, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Ukoloiko ne poručujete preko sajta, već porukom, kao način plaćanja jedina opcija je plaćanje pouzećem. Poruka ili mejl koji nam šaljete treba da sadrži: tačan naslov knjige (ili knjiga) koju želite, potpunu adresu (ime i prezime, ulica i broj; mesto i poštanski broj) i broj telefona.
Ukoliko imate neko pitanje (o raspoloživim naslovima, o statusu porudžbine i sl.) ili ako se ne snalazite prilikom poručivanja, možete nam poslati mejl na sajt@makart.rs Odgovorićemo vam u najkraćem roku.
Porudžbinu uvek možete da otkažete, pa čak i kad vam kurir pozvoni na vrata, donoseći knjige. Ali bi ipak najbolje bilo da nas blagovremeno obavestite, ako ste se iz bilo kog razloga predomislili. Možete nas pisati na mejl adresu sajt@makart.rs. U slučaju da ste izvršili uplatu ili platili karticom, pa morali da odustanete, novac će vam biti vraćen. Na isti način možete nas obavestiti i ako imate nelu reklamaciju (nisu vam stigle sve knjige; neka knjiga je oštećena ili postoji greška u štampi i sl.), odmah ćemo vam se javiti radi dogovora kako da ispravimo grešku. Ukoliko ste napravili porudžbinu, pa onda shvatili da u očekivano vreme isporuke nećete moći da primite pošiljku, javite nam se – promenićemo datum isporuke ili ćemo pošiljku preusmeriti na drugu adresu, ako vam tako više odgovara.