inovirajte ili izumrite

INOVIRAJTE ILI IZUMRITE

Ger Viligan, Ram Čaran
U knjizi "Inovirajte ili izumrite", Ram Čaran, autor bestselera i savetnik vrhunskih direktora, pruža izuzetan vodič za stvaranje konkurentske prednosti u digitalnoj eri. Ovaj pristupačan vodič postavlja pitanje kako steknete prednost u doba gde je digitalno na prvom mestu. Tradicionalni načini stvaranja konkurentske prednosti postaju opasni, a digitalni divovi poput Amazona i Alibabe vešto kombinuju alate poput mašinskog učenja i vođenja biznisa.

Kako da steknete prednost u digitalnoj eri?
Stari način stvaranja kompetitivne prednosti u biznisu – kao što je kopanje rovova kako biste se odbranili od konkurencije – postao je opasan. Divovi poput Amazona i Alibabe kreiraju ogromna nova tržišta vešto kombinujući alate, poput mašinskog učenja i oštroumnog vođenja biznisa, što donosi nova iskustva korisnika, a ujedno i kolosalne zarade deoničarima.
Šačica tradicionalnih kompanija, uključujući i Fidelity Investments, Walmart i B2W, prihvatila je novi pristup osnaženju poslovanja. Većina drugih se, međutim, zaglavila – a vreme ističe.

Ram Čaran – autor bestselera i savetnik nekih od vrhunskih direktora i upravnih odbora – u ovom divnom, pristupačnom vodiču redefiniše kompetitivnu prednost za doba u kome je digitalno na prvom mestu, nudeći set novih pravila radi:• stvaranja ekosistema s partnerima kao trećom stranom kako bi se načinio preokret u iskustvu korisnika i kako bi se ono personalizovalo;• osposobljavanja timova fokusiranih na jedan zadatak, čime se gradi „društveni motor” koji pokreće konstantne inovacije, brzo izvršenje i zadovoljstvo korisnika;• privlačenja sponzora koji shvataju da će se plaćanje unapred pretvoriti u mašinu za pravljenje novca.S mnoštvom priča koje zaviruju iza zavese digitalnih džinova, kao i tradicionalnih kompanija koje su transformisale vlastitu organizaciju, ova knjiga nudi konkretne savete i metode kako bi vam pomogla da pokrenete nova tržišta i modele zarade.Takmičenje sa digitalnim gigantima može izgledati obeshrabrujuće, ako ne i nemoguće. Svaka kompanija u stanju je da obezbedi snažne kompjuterske procesore. Tradicionalne kompanije, ali i početnici, mogu steći veliku kontrolu ukoliko od ovih digitalnih pobednika pozajme strategije. Bilo da sedite u direktorskoj kancelariji, bilo da mozgate o sledećoj novoj ideji u svojoj garaži, ova knjiga biće vam izvanredan vodič za stvaranje kompetitivne prednosti u današnje digitalno doba.

Pošalji