public relations od a do z

PUBLIC RELATIONS OD A DO Z

Anthony Davis
Odnosi s javnošcu, ili skraćeno PR, su sve prodorniji i sve prisutniji. Čini se da su svugde oko nas. Mediji danonoćno prićaju i pišu o "praksi PR-a" i "poslovima PR-a". Očekuje se da svi ovu skraćenicu shvataju kao nešto što podrazumeva prevaru, korupciju, lopovluk, egzibicionizam, prividno zastupanje. To je u tolikoj meri prisutno da samo pominjanje odnosa s javnošću sve češće izaziva cinizam i nevericu u vezi sa svim na šta se oni primene.Autor Anthony Davis u knjizi "Public Relations od A do Z" daje odgovore na sledeća pitanja:  Zbog čega su mediji tako preokupirani odnosima s javnošcu? Zašto toliko vremena i napora troše na njih? Da li je podrugljivo ukazivanje na PR doista postalo univerzalni obrazac lenjih novinara s obzirom na ucestalu upotrebu, a koja nema baš neko znacenje osim onog koje joj gledalac, slušalac ili citalac daju? I zašto ovu profesiju tako često kleveta jedna druga o kojoj društvo generalno ima vrlo loše mišljenje? Da bi se uopšte razumeo PR i njegove mogućnosti u uspostavljanju efektivne komunikacije i dijaloga, u bilo kom kontekstu, neophodno je najpre otkloniti neke slojeve konfuzije, preterivanja i njenog pogrešnog predstavljanja. U tom cilju potrebno je odgovoriti na brojna pitanja. Neprekidan uspon društvenog pluralizma i pluralizma na tržištu postavlja nove zahteve. Dakle, šta su odnosi s javnošcu i kakva može biti njihova praktična primena, u ovom bučnom svetu, svetu preteranog publiciteta i nepoverenja u kojem preovlađuje interaktivna komunikacija.
Pošalji