iskustva mentorskog programa sa učenicama višestruko podzastupljene grupe

ISKUSTVA MENTORSKOG PROGRAMA SA UČENICAMA: VIŠESTRUKO PODZASTUPLJENE GRUPE

Svenka Savić
Izveštaj o dvogodišnjem pilot mentorskom projektu sa učenicama Romkinjama i devojkama s invaliditetom i o procesu njihovog ulaska u akademsku zajednicu.
Svenka Savić: "Iskustva mentorskog programa sa učenicama:višestruko podzastupljene grupe"
"Načelo ravnopravnosti i nediskriminacije jedno je od temeljnih načela ljudskih prava. Ipak, neravnopravnost je preovlađujuće stanje u društvu. Žene su najveća diskriminisana grupa u kojoj ima i višestruko diskriminisanih, kao što su Romkinje i žene sa invaliditetom. Postignut je cilj mentorskog programa koji je prikazan u ovom radu, da popiše, opiše i predstavi mogućnosti i teškoće u radu sa učenicama srednjih škola iz podzastupljenih grupa u Vojvodini u procesu približavanja visokoškolskom obrazovanju. Ova publikacija svojim sadržajem i formom predstavlja jedinstven i vredan doprinos u otklanjanju neravnopravnosti Romkinja i invalitkinja u procesu obrazovanja, a mogla bi da posluži i u razvijanju drugih mentorskih programa, ne samo za ranjive grupe, nego u opšte za srednjoškolsku populaciju." (Prof. dr Vera Vasić)
Pošalji