MARKETING MENADŽMENT 12. IZDANJE
Marketing menadžment je godinama u celom svetu udžbenik „broj 1“ iz područja marketinga jer njegov sadržaj i organizacija na dosledan način odražavaju promene u marketing teoriji i praksi. Od njenog prvog objavljivanja 1967. godine, kada je predstavljen koncept koji ukazuje na to da kompanije moraju da budu orijentisane na kupce i tržišta, došlo je do uvođenja brojnih drugih koncepata, pa su i oni obuhvaćeni sa svakim novim izdanjem knjige. Dvanaesto izdanje odražava zajedničke napore dva navedena autora da bi se dobilo najbolje izdanje knjige Marketing menadžment do sada. Celokupna materija u knjizi je podeljena na osam celina: razumevanje marketing menadžmenta, dolaženje do marketing saznanja, povezivanje sa kupcima, građenje jakih brendova, oblikovanje tržišnih ponuda, isporučivanje vrednosti, komuniciranje vrednosti i kreiranje uspešnog dugoročnog rasta. Potencijalni čitaoci, pripadnici vodeće univerzitetske i poslovne javnosti, kao i svi nivoi menadžera u društvenoj hijerarhiji, mogu računati da će u knjizi Marketing menadžment naći atraktivno, pregledno i modernim jezikom prezentovano „polje“ marketing koncepcija i instrumenta kojim marketing teorija, nauka i praksa prave značajan iskorak u pravcu poslovnih rešenja primerenih izazovima 21. veka.
Podaci
- Izdavač:Data status
- Barkod:9788674780138
- Broj strana:729
- Pismo:Latinica
- Povez:Tvrd
- Format:23x28,5
- Godina izdanja:2006
Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme “Dodaj u korpu” – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
U svakom trenutku pogledom na korpu možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu i otvori će Vam se obrazac za kupovinu.
Možete birati između plaćanja:
- Pouzećem
- Uplatom na račun
- Platnim karticama